1

برگزاری بیست‌ویکمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع

  • کد خبر : 14061
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
برگزاری بیست‌ویکمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع
بیست‌ویکمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع به میزبانی دانشگاه الزهرا (س) آغاز به کار کرد.

به گزارش شرق نگار، افتتاحیه این همایش ۲۵ مهرماه آغاز و در ابتدای مراسم فتاحی، ریاست همایش به ایراد سخنرانی در خصوص محوریت نقش دانشجویان در پیشرفت کشور پرداخت.

در ادامه، ناظم‌بکائی، رئیس دانشگاه الزهرا، به تشریح ویژگی‌های بارز رشته مهندسی صنایع در مقایسه با سایر رشته‌های مهندسی پرداخت و افزود: تامل بر جایگاه انسان و تعاملات انسانی از جمله ویژگی‌های این رشته است و همچنین به سیستم‌های پیچیده در موجودات جهان و انسان به عنوان نمونه هایی هوشمند و مهندسی شده نیز اشاره نمود.

در بحث انتهایی افتتاحیه نیز آقای پیشوایی، رئیس محترم سازمان ملی بهره‌وری ایران، به سخنرانی با محوریت حوزه‌های کاری رشته مهندسی صنایع و برگ برنده دانشجویان در این حوزه‌ها پرداخت و در انتها از دانشجویان برای مشارکت در کنفرانس سال آتی نیز دعوت به عمل آورد.

پس از پایان افتتاحیه، دو کارگاه به صورت موازی توسط آقایان سمیع‌زاده و موسی‌زاده به ترتیب با موضوع‌های “اینترنت اشیا در مهندسی صنایع” و “یادگیری ماشین در مهندسی صنایع : داستان یک موفقیت” آغاز شد.

در ادامه، کارگاه‌های متنوعی برگزار شده و با ابتکار تیم مجری، در این دوره رویدادی موازی با نام “همایش+” نیز برگزار خواهد شد که در آن تجربیاتی علمی و واقعی از سوی مدیران استارتاپ‌ها ارائه شد.

پس از روز اصلی برگزاری همایش، شرکت‌کنندگان با انتخاب از بین منتورهای متخصص، نسبت به کسب راهنمایی در خصوص مسائل کاری و حرفه‌ای خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=14061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.