3
استاندار خراسان رضوی:

نگاه اقتصادی از اولویت‌های ما خواهد بود/ استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی برای حل مسائل در استان

  • کد خبر : 14038
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
نگاه اقتصادی از اولویت‌های ما خواهد بود/ استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی برای حل مسائل در استان
استاندارد خراسان رضوی بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی موجود جهت رفع مشکلات در استان تاکید کرد.

به گزارش شرق نگار، مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان رضوی امروز در مجتمع سلامت مشهد برگزار شد.

غلامحسین مظفری،  استاندار جدید استان در ابتدای صحبت با قدردانی از مردم در خراسان رضوی، گفت: مردم استان بزرگ خراسان رضوی ظرفیت‌های فراوانی برای قدردانی دارند و باید از تمامی امکانات برای خدمت‌رسانی به آن‌ها استفاده شود.

وی افزود: سه محور را در شروع برنامه‌های خود خواهیم داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به پاک‌دستی و صداقت و مردم داری و خدمت گذاری به مردم اشاره کرد.

وی اظهار داشت: هدف ما این است که خدمت صادقانه به معنای واقعی در دستور کار باشد و برای حل موضوعات و انجام کارها، از حداکثر ظرفیت‌های قانونی برای حل موضوعات استفاده شود.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه باید نگاه اقتصادی بر نگاه سیاسی اولویت داشته باشد، خاطرنشان کرد: باید تمام ظرفیت خود جهت توسعه اقتصادی استان را به کار بگیریم و از فرصت‌های موجودی که به واسطه وجود مرز مشترک با کشورهای همسایه است نیز بهره‌مند شویم.

مظفری افزود: ما در استانداری خراسان رضوی تلاش می‌کنیم در جهت حل مشکلات استان، وفاق، همدلی و انسجام را در بین مسئولین استان افزایش دهیم و در صدد هستیم اتاق فکرهای خوبی را در استان فعال کنیم.

وی با ارائه درخواستی از حوزه‌های معاونت‌های استانداری خراسان رضوی، بیان داشت: خواهشمندیم مجمع مشورتی استانداران و فرمانداران گذشته را با سرعت هرچه بیشتر و در جهت همفکری و مشورت با استفاده از تجربیات گذشته مدیران، تشکیل دهند.

سرمایه‌گذاری مهمترین مولفه اقتصاد

در ادامه نیز یعقوبعلی نظری، استاندار پیشین خراسان رضوی با پاسداشت یاد و خاطره شهیدان غزه و شهدای دولت نیز گفت: فضای ما معطر به عطر شهیدان است و برکات زیادی با حضور آن‌ها برای ما به وجود آمده است.

وی افزود: هر کسی که به مسئولیت بزرگ استانداری در یک استان می‌رسد، وظیفه خود می‌داند تا تمام توان خودش را در این حوزه انجام داده و در جهت پیشبرد اهداف به کار گیرد.

استاندار پیشین خراسان رضوی، اظهار داشت: به معنای واقعی و عملی، حمایت و پشتیبانی تمامی ارکان استان علی‌الخصوص امام جمعه محترم و تولیت آستان قدس رضوی را در مدت خدمت گذاری خود در استان شاهد بودم.

وی بیان کرد: مهمترین مولفه در اقتصاد سرمایه‌گذاری است و در خصوص کارهای اقتصادی انجام شده، تمامی شاخص‌ها و آمارهای مربوط به فعالیت‌های انجام شده وجود داشته و قابل مشاهده است.

نظری خاطرنشان کرد: در مدت حضور خود در استانداری خراسان رضوی اگر تصمیم جهادی در خصوص مسائل گرفته نمی‌شد، پروژه‌های گذشته در ده سال پیش رو نیز به سرانجام نمی‌رسید و پروژه‌های مهم عمرانی، ورزشی و فرهنگی از جمله فعالیت‌های انجام شده در این مدت بوده است.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=14038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.