1

شهروندان ایده پرداز منطقه ۲ شهردار می شوند

  • کد خبر : 10222
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۸
شهروندان ایده پرداز منطقه ۲ شهردار می شوند
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه 2 شهرداری تهران گفت: با آغاز فعالیت سفیران من شهردارم 2 ،شهروندان ایده پرداز با مشارکت در این طرح مدیران منطقه را یاری می کنند.

به گزارش شرق‌نگار، اسماعیل غفاری، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه با اشاره به آغاز فعالیت سفیران در محلات گفت: طرح «من شهردارم» فرصتی مناسب برای افزایش مشارکت شهروندان و اعتماد نسبت به مدیریت شهری است .

وی افزود: سفیران ضمن اطلاع رسانی طرح به مردم و تبلیغ، ترویج آن با حضور میدانی در اماکن و فضاهای عمومی، تلاش می کنند شهروندان را به مشارکت در طرح برای اجرای بودجه ریزی مشارکتی تشویق و ترغیب کنند.

غفاری با اشاره به تفاوت های طرح من شهردارم دو گفت: مکان محوری پروژه ها و انتخاب پروژه بر اساس فعال سازی موقعیت مکانی هر شهروند و همچنین امکان به اشتراک گذاری پروژه ها برای افراد دیگر، دو مزیت اصلی طرح من شهردارم ۲ برای تسهیل در ثبت نظرات  و افزایش مشارکت شهروندان به شمار می رود.

وی ادامه داد: براساس درخواست های شهروندان و همچنین بازدیدهای میدانی صورت گرفته ۲۹۴ پروژه  برای سال ۱۴۰۳ تعریف و در سامانه قرارداده شده است که شهروندان می توانند به آن ها رای بدهند .

منبع: روابط عمومی شهرداری منطقه ۲

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=10222

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.