4
شهردار گناباد عنوان کرد:

تکمیل، بهسازی و اجرای بیش از ۶۰ پروژه عمرانی و شهری

  • کد خبر : 13375
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
تکمیل، بهسازی و اجرای بیش از ۶۰ پروژه عمرانی و شهری
شهردار گناباد از بهره‌برداری، بهسازی و اجرای بیش از 60 پروژه شهری در سال جاری خبر داد.

به گزارش شرق‌نگار، مهران حسین‌زاده، شهردار گناباد در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به اقدامات خوب این شهرداری در اجرا و بهسازی پروژه‌های مختلف در سطح شهر گناباد، خاطرنشان کرد: پروژه پارک تلاش با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال، پل شهرک تلاش با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال، همچنین تهیه مخزن ۲۰۰ متر مکعبی پارک محمودیه با ۳ میلیارد ریال و جدول گذاری بلوار سرداران با اعتبار ۹ هزار میلیار ریالی، از اقدامات این شهرداری بوده است.

وی گفت: تکمیل آیلند بلوار پرستار شامل جدول‌گذاری و آسفالت با اعتبار ۴۶ میلیار ریال، جدول‌گذاری بهشت قاسم با اعتبار ۵۸۰۰ میلیار ریال، انسداد آیلندهای بلوارمعلم و بلوار ملاظفر با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال و همچنین بهسازی میدان بسیج با اعتبار بالغ بر ۹۵۰۰ میلیار ریال که در مراحل پایانی آن نیز هستیم، از دیگر اقدامات این شهرداری بوده است.

حسین‌زاده همچنین از شروع عملیات اجرایی قبور خانوادگی خبر داد و افزود: ۵ میلیار ریال اعتبار نیز جهت عملیات اجرایی این قبور که به‌صورت  ۳ واحدی انجام می‌شود، در نظر گرفته شده است. همچنین اجرای کانیوو و آسفالت با اعتبار ۵ میلیار ریال، جدول‌گذاری در انتهای خیابان ناصرخسرو با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال، اجرای کانیوو در شهرک سعدی با اعتبار ۱۵۰ میلیون ریال و همچنین شروع عملیان اجرایی مبلمان شهری حدفاصل میدان امام تا چهارراه با اعتبار اولیه ۱۳ میلیار ریال را از دیگر اقدامات شهرداری گناباد عناون کرد.

وی همچنین از شروع عملیات اجرایی کوچه باغ گردشگری پای چنار با اعتبار اولیه ۲۰ میلیارد ریالی خبر داد و خاطرنشان کرد: راه‌اندازی و افتتاح کارخانه تولید قطعات بتنی با اعتبار ۱۳۰ میلیار ریال،آسفالت شهرک بهارستان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، همچنین بهسازی ابتدای خیابان حافظ از سمت میدان شهدا با اعتبار ۷۰۰ میلون ریالی و خرید تجهیزات کارخانه صنایع بتنی با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۸۷۲ میلون ریالی از دیگر اقدامات موثر این شهرداری بوده است.

شهردار گناباد در ادامه به آغاز عملیات اجرایی کمربندی با اعتبار اولیه ۲۰ میلیار ریالی اشاره کرد و گفت: اجرای تایل فرش معابر۳ و همچنین بهار ۱۹ و امام خمینی ۱۳ با اعتبار بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال، آسفالت ابتدای خیابان امام حسین ۸ با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال، اجرای پروژه مشارکتی بهسازی اطراف مسجد جامع با اعتبار ۱۷ میلیارد دریال، بهسازی کوچه باغ وحدت شرق ۴ و جدول‌گذاری قنات با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال، از اقدامت دیگر شهرداری گناباد بوده است.

وی از تحویل موقت سایت ۱/۱ هکتاری مسکن ملی با اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی خبر داد و خاطرنشان کرد: انجام عملیات اجرایی سایت ۹/۲ هکتاری با اعتبار هزینه شده ۵۰ میلیارد ریال، انجام عملیات اجرایی سایت ۲/۴ هکتاری با اعتبار هزینه شده ۱۴۰ میلیارد ریال، انجام عملیات اجرایی سایت ۶/۶ هکتاری با اعتبار هزینه شده ۴۵ میلیارد ریال، همچنین انجام عملیات اجرایی سایت ۲۴۰ هکتاری با اعتبار هزینه شده ۷۰ میلیارد ریالی و جدول‌گذاری حاشیه خیابان شهدا به طول ۱۷۰ متر و با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال از فعالیت‌های این شهرداری بوده است.

حسین‌زاده اعتبار کل پروژه‌های نهضت مسکن ملی را تاکنون بالغ بر ۳۲۲ میلیارد ریال و ۶۰۰ میلیون عنوان کرد و افزود: از این مبلغ تاکنون ۹۲ میلیارد ریال دریافت شده و در بهسازی و اجرای پروژه‌های مختلف به کار گرفته شده است.

وی گفت: بهسازی پل طالقانی با اعتبار ۱۲۰ میلیون ریال، لکه‌گیری آسفالت که در حدود ۲۰۰ تن و با اعتبار ۶ میلیارد ریال، همچنین ساخت قبور و سنگ لهد با اعتبار حدود ۱ میلیارد ریال، لکه گیری موزاییک سطح شهر با اعتبار ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، اجرای سرعت‌گیر با تایل بتنی (سرعتگیر استاندارد) شوریده و میدان قصبه با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال، همچنین اجرای مشارکتی فضای سبز امام علی ۳  با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از دیگر اقدامات شهرداری گناباد عنوان کرد.

شهردار گناباد از اجرای مسیر پیاده روی خانوادگی حاشیه بلوار وحدت با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد و خاطرنشان کرد: آسفالت ۴۰۵ تنی بلوار کامیاب با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال، آسفالت ۲۳۰ تنی ابتدای ورودی شهر گناباد با اعتبار ۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال، همچنین آسفالت بلوار شهید طاهری با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال و همچنین آسفالت بلوار وحدت با اعتبار ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریالی و آسفالت بلوار قصبه (ابتدای نوقاب) با اعتبار ۶ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریالی را از فعالیت‌های این شهرداری بیان کرد.

وی همچنین در خصوص بهره‌برداری از پل نوقاب، گفت: اعتبار این پروژه ۲۴ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال خواهد بود. همچنین جهت بهره‌برداری از پل قصبه ۲۴ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال، بهره‌برداری از پل دارایی اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، آسفالت خیابان عدالت ۷ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال، آسفالت بلوار قصبه (مقابل زیباشهر) ۱۲ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال، آسفالت بلوار پرستار با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۷۵ میلیون ریال و آسفالت معابر آرامستان بهشت قاسم۶۰ میلیون ریال نیز در نظر گرفته شده است.

حسین‌زاده از بهره‌برداری پل قنات با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد و افزود: اجرای کانیو مشارکتی در خیابانهای قائم ۱۰ با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال، بهره‌برداری از پل قنات با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، بهره‌برداری از پل سید ابراهیم با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و بهره‌برداری از پارک بانوان با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال را نیز از پروژه‌های دیگر شهرداری گناباد نام برد.

شهردار گناباد در پایان از تکمیل بلوار امام حسین و احداث چهارراه سردار سلیمانی خبر داد و گفت: جهت تکمیل این پروژه اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، احداث پل ناصرخسرو اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال، ساخت واحد تجاری جنب ایستگاه زائر، ۵ میلیارد ریال، ساخت واحد تجاری جنب تامین اجتماعی، اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد ریال و همچنین ساخت واحد تجاری بلوار کامیاب، اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=13375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.