8
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی:

هرگونه تخطی از دستورالعمل‌های تخصصی و نظارتی را رصد می‌کنیم

  • کد خبر : 7919
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
هرگونه تخطی از دستورالعمل‌های تخصصی و نظارتی را رصد می‌کنیم
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: کمیسیون نظارت هرگونه تخطی از دستورالعمل‌های تخصصی و نظارتی را رصد خواهد کرد.

به گزارش شرق‌نگار، مسعود فیروزی در نشست خبری که به مناسبت هفته بهزیستی در محل اداره کل بهزیستی خراسان رضوی برگزار شد، گفت: ۷۸ درصد از ایجاد اشتغال‌ها در استان تسهیلات محور بوده است و در سال گذشته ۸۹۷ میلیارد تومان ابلاغ اعتبار را داشته‌ایم.

وی در ادامه افزود: ما در طرحی که معاون دادستان خراسان رضوی به عنوان ناظر تهیه کردند به دنبال افرادی خواهیم بود که به بهزیستی مراجعه می‌کنند و به عنوان ناظر اعلام همکاری کرده و ما هم مشخصات را جهت نظارت در اختیار این افراد خواهم گذاشت تا کار نظارت را انجام دهند.

وی در خصوص فعالیت‌های اورژانس اجتماعی عنوان کرد: ۱۲۳ تنها مرجع مداخله در موضوعات مربوط به فوریت‌های اجتماعی است. یکی از مهم‌ترین کاستی‌های اورژانس اجتماعی محدودیت امکانات و منابع است. ۲۰ تیم اورژانس در استان داریم که به صورت شبانه‌روزی فعالیت‌های اساسی را انجام می‌دهند.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با بیان این که در سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان یارانه به مراکز شبانه‌روزی افراد دارای معلولیت و ۱۲۰ میلیارد تومان نیز به مراکز توانبخشی روزانه افراد دارای معلولیت پرداخت کردیم، خاطرنشان کرد: همچنین ۵۰ میلیارد تومان حق پرستاری و ۵۰۰ میلیارد تومان مستمری پرداخت شده است. ۱۱۱۱ مسکن تحویل جامعه هدف و برای امسال بیش از ۱۴۰۲ واحد هدف‌گذاری شده است. حدود ۳۰۰ مرکز شبانه‌روزی در سطح استان داریم که ۲۰ هزار نفر به صورت شبانه‌روزی در این مراکز ساکن هستند.

فیروزی در خصوص عملکرد بهزیستی خراسان رضوی از دیدگاه مسئولین، گفت: به اذعان مسئولان بهزیستی کشور در طراحی ایده‌ها و نظرات جدید، خلاقیت‌ها و طرح‌های منحصر به فرد پیشگام بوده‌ایم که آخرین طرح آن طرح بهسرا بوده است. این طرح با همکاری بهزیستی و دادگستری استان با موضوع شیرخوارگاه بدون فرزند در دستور کار قرار گرفت که موجب می‌شود سرعت سازوکار فرزندخواندگی را افزایش دهد.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=7919

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.