3
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی عنوان کرد:

بهره‌مندی ۱۰ درصدی خراسان رضوی از خدمات بهزیستی

  • کد خبر : 12936
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
بهره‌مندی ۱۰ درصدی خراسان رضوی از خدمات بهزیستی
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: بیش از ۱۰ درصد جمعیت استان خراسان رضوی از خدمات این سازمان بهره‌مند هستند.

به گزارش شرق‌نگار، دکتر مسعود فیروزی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و در شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع)، گفت: سازمان بهزیستی متولی دو بخش مهم در جامعه است. از مهمترین فعالیت‌های بهزیستی می‌توان به متولی‌گری افراد دارای معلولیت و متولی‌گری در حوزه سلامت اجتماعی نیز نام برد.

وی در ادامه، گفت: سازمان بهزیستی در سال ۱۳۵۹ و در راه مهمترین هدف ما که خدمت به مردم نیازمند خواهد بود شکل گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ هزار خدمت در بخش غربالگری در بهزیستی انجام شده، اظهار داشت: این سازمان توانسته از تولد ۶۰۰ جنین دارای معلولیت جلوگیری کرده و می‌توان گفت، تمام نوزادان ۳ تا ۵ سال متولد شده در خراسان رضوی توسط دستگاه‌های پیشرفته غربالگری مورد آزمایش قرار گرفته‌اند.

بهره‌مندی ۱۰ درصد مردم در خراسان رضوی از خدمات بهزیستی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، یادآور شد: بیش از ۱۰ درصد جمعیت استان خراسان رضوی از خدمات این سازمان در ۳۰۰ مرکز شبانه‌روزی سطح استان بهره‌مند هستند و ما در شیرخوارگاه حضرت علی اصغر بهزیستی مشهد نیز، مبتکر طرح شیرخوارگاه بدون فرزند در کشور هم هستیم.

فیروزی با تشکر از خدمات مستمر و بی‌نظیر شهید رئیسی نیز، گفت: خدمات خوب رئیس جمهور در حمایت از افراد تحت پوشش بهزیستی فراموش‌نشدنی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: استخدام ۳درصد از افراد دارای معلولیت بر اساس قانون انجام شده و هر دستگاهی در آزمون استخدامی این مورد را لحاظ نکرده باشد، سهمیه این سه درصد در آزمون بعدی لحاظ خواهد شد.

وی بیان کرد: کمک هزینه خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو نیز با افزایش ۴ درصدی مواجه شده و همچنین ۳۲۰ سهمیه استخدامی برای افراد دارای معلولیت در خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است، کانال بله Https://ble.ir/shirkharghah و لینک وبسایت شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) به نشانی http://shirkhargah-kh.ir در دسترس خواهد بود.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=12936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.