9

افتتاح حساب امن پی پال در جشنواره نوروزی نیک پرداخت

  • کد خبر : 3838
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
افتتاح حساب امن پی پال در جشنواره نوروزی نیک پرداخت

شرق‌نگار: لیست کارهای عقب‌افتاده، فاکتورهای پرداخت نشده و شرکتی که سوت و کور است… این تصویر کسب‌وکاری است که برای پرداخت خرید اقلام و خدمات مورد نیاز خود از خارج از کشور به مشکل خورده است. مشکل دریافت و پرداخت‌های ارزی در ایران مشکلی یکی دو روزه نیست. تحریم تقریبا در بسیاری از زمینه‌های مختلف […]

شرق‌نگار: لیست کارهای عقب‌افتاده، فاکتورهای پرداخت نشده و شرکتی که سوت و کور است… این تصویر کسب‌وکاری است که برای پرداخت خرید اقلام و خدمات مورد نیاز خود از خارج از کشور به مشکل خورده است. مشکل دریافت و پرداخت‌های ارزی در ایران مشکلی یکی دو روزه نیست. تحریم تقریبا در بسیاری از زمینه‌های مختلف بیزینسی، صدای فعالان آن را درآورده است. اما آیا واقعا راهی برای افتتاح حساب پی پال بیزینسی از ایران وجود دارد؟ در این مقاله درباره راه‌حل افتتاح حساب امن پی پال می‌گوییم.

مشکلات و موانع ساخت اکانت امن پی پال در ایران

قبول این واقعیت که کشور ما سال‌هاست با تحریم‌های بانکی دست و پنجه نرم می‌کند، موجب شده که بسیاری از افراد و شرکت‌ها از افتتاح حساب پی پال برای پرداخت سریع و امن نااُمید شوند.

حساسیت پی پال به ایران و آی‌پی ایرانی موضوع جدیدی نیست و سال‌هاست که کاربران کشور ما به دلیل تحریم‌های بانکی قادر به استفاده از سرویس پی پال نیستند. پی‌پال در صورت شناسایی هر مورد مشکوک در این زمینه به سرعت اکانت فرد را مسدود کرده و فرآیند بازگرداندن حساب، ارسال مدارک و تایید هویت نیاز به عبور از هفت خوان رستم دارد! ولی یک راه امن و بی‌دردسر برای افتتاح حساب پی پال وجود دارد. در جشنواره نوروزی نیک پرداخت می‌توانید صاحب یک حساب امن پی پال شوید.

چرا افتتاح حساب پی پال با نیک پرداخت امن است؟

اگر شما هم برای خریدهای بین‌المللی، دریافت درآمد ارزی فریلنسری و ارسال پول به خارج از کشور به مشکل خورده‌اید، ما یک راه حل امن برایتان داریم. تیم نیک پرداخت بیش از ۱۵ سال است که در حوزه پرداخت ارزی فعالیت می‌کند و پرداخت‌های بین‌المللی کسب‌وکارها و فریلسنرهای زیادی را از طریق پی پال انجام داده است. حالا نیک پرداخت به پشتوانه همین تجربه و آشنایی کامل با قوانین پی پال و شرایط تحریم، سرویس افتتاح حساب پی پال وریفای شده را در قالب سه بسته متنوع ارائه کرده است تا هر ایرانی بتواند یک حساب ارزی امن و وریفای شده اختصاصی داشته باشد و با جهان تبادلات مالی برقرار کند.
با سرویس افتتاح حساب پی‌پال نیک پرداخت می‌توانید به راحتی از سایت‌های خارجی خرید کنید، درآمد ارزی خود را نقد کنید (بدون چک و سفته و با قیمتی بهتر) و حساب خود را برای خرید، شارژ کنید.

ضمن اینکه در کنار تکمیل افتتاح حساب پی‌پال خود، در طول جشنواره نوروزی نیک پرداخت می‌توانید از تخفیف‌های هیجان‌انگیز و آیتم‌های تکمیلی بهره‌مند شوید.
در صورتی که قصد افتتاح حساب ارزی امن‌تر و وریفای شده را دارید جشنواره نوروزی «تو + ۴۲۶ میلیون نفر» نیک پرداخت که تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، فرصت بسیار خوبی است.

 

 

بسته‌های امن افتتاح حساب پی پال نیک پرداخت مختص چه کسانی است؟

برای شمایی که صاحب کسب و کاری آنلاین هستید و نیاز به پرداخت ارزی امن دارید.
برای شمایی که از سایت‌های فریلنسری خارجی درآمد دلاری دارید.
برای شمایی که از سایت‌های خارجی خرید می‌کنید.
برای شمایی که احتیاج دارید به تمام نقاط دنیا پول ارسال کنید.
برای شمایی که کسب و کار آنلاین بین‌المللی دارید و می‌خواهید درگاه اختصاصی حساب پی‌پال در سایت شخصی خود داشته باشید.

ویژگی‌های بسته‌های امن افتتاح حساب پی‌پال

با توجه به تجربه بیش از ۱۵ ساله تیم نیک پرداخت در حوزه پرداخت ارزی و آشنایی کامل با قوانین پی پال و شرایط تحریم، اکانت‌های پی پال از امنیت بیشتری برخوردار است.
نقد کردن درآمد ارزی بدون چک و سفته خواهد بود.
درآمد ارزی خود را می‌توانید با قیمتی بالاتر از حالت معمول به ریال تبدیل کنید.
ارائه درگاه پرداخت ارزی پی پال و همچنین VPS اختصاصی.
علاوه بر اینها، مشاوره رایگان نیک پرداخت در تمام مسیر در کنار شماست. حتی در صورتی که اکانت شما لیمیت شود، می‌توانید از مشاوره کارشناسان نیک پرداخت جهت رفع لیمیت بهره‌مند شوید.
برای افتتاح حساب پی پال امن و وریفای شده و کسب اطلاع از قیمت بسته‌ها و جزییات آن‌ها کافی‌ست روی این لینک کلیک کنید تا وارد جشنواره افتتاح حساب پی پال نیک پرداخت شوید. فراموش نکنید این جشنواره فقط تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. اگر در امور پرداخت ارزی و تبادلات مالی با خارج از کشور دستی بر آتش دارید و تحریم‌ها جلوی پیشرفت شما را گرفته، پیشنهاد ما به شما خرید این بسته‌هاست. پشتیبانی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته نیک پرداخت در تمام مسیر کنار شماست.

 

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=3838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.