10
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی تاکید کرد:

ظرفیت‌های بی‌نظیر علمی و عملی نیروهای انقلابی

  • کد خبر : 13180
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
ظرفیت‌های بی‌نظیر علمی و عملی نیروهای انقلابی
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: نیروهای انقلابی ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه علمی و عملی دارند.

به گزارش شرق‌نگار، سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده در مراسم تقدیر مرحله استانی ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیئه و ابراز خرسندی از میزبانی این جشنواره در مشهد، بیان کرد: برگزاری این‌جشنواره مورد تاکید اجرایی و عملیاتی بود تا رهنمودها و تدابیر تحقق علمی و عملی پیدا کند و کارهای عملیاتی و اجرایی مورد استفاده فعالان قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی با تاکید بر ارتقا، دانش رسانه ای خود و مخاطبین، گفت: امروز جامعه مخاطب که همگرا و هم نفس با ما هستند نیاز به سواد رسانه ای دارند ؛ همچنین بینش و معرفت دینی و سیاسی خود را ارتقا بخشیم.

وی افزود: ما باید اول خود را مسلح به مبانی و معارف و آن را با زبان هنر و تولیدات در فضای مجازی باز نشر و رسانه ای کنیم و در جان و دل جامعه هدف جاگیر کنیم.

سردار یوسفعلیزاده تصریح کرد: باید از تکنولوژی و امکانات سخت افزاری و ظرفیت هایی که نقش آفرینی ما سوار بر این تکنولوژی باشد استفاده کنیم و زیرساخت ها را تامین کنیم، مهارت و رقابت با فعالان این حوزه در مقیاس جهانی کسب کنیم چرا که امروز دنیا در حوزه تولیدات چند رسانه ای و رسانه های نوین به شدت فعال است و ما باید بتوانیم رقابت کنیم و اگر در این جنگ نابرابر عقب بمانیم فاصله کهکشانی می شود.

وی با تاکید به توجه به ظرفیت های بی نظیر علمی و عملی نیروهای انقلابی داخل بیش از پیش، گفت: بخش اعظمی از رزمندگان خط شکن در سالهای دفاع مقدس جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله بودند که از میدان مین و اروند عبور می کردند و امروز صحنه جنگ عوض شده و رزمنده ها همان جوانان و نوجوان هستند و در هر روز ما باید فرزند زمان خویشتن باشیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان کرد: حرکت جهادی، انقلابی و متدینانه، رمز پیروزی و موفقیت ماست و تعامل و ارتباط اثر بخش هم افزا با همسنگران در همه جا لازم است، جزیره منفرد از دیگران نباشیم و همه ما در کشتی انقلاب در ام القرای جهان اسلام نشستیم .هر جناح و شخصیتی به کرسی بنشیند به نمایندگی از انقلاب باید پرچم را به دوش بکشد.

وی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیئه، افزود: همه مواضع حمایت از مقاومت بود و دشمن جنایتکار اسرائیل در داخل ام القرای جهان اسلام او را به شهادت رساند و این یعنی جهاد ادامه دارد،

وی در ادامه پیام دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را برای حضار قرائت کرد.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=13180

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.