8
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد:

مردمی‌سازی از مهمترین اهداف طرح شهید عجمیان

  • کد خبر : 12980
  • ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۶
مردمی‌سازی از مهمترین اهداف طرح شهید عجمیان
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مردمی‌سازی، همکاری و مشارکت مردم در طرح شهید عجمیان از مهمترین اهداف ما خواهد بود.

به گزارش شرق‌نگار، سید امیر شوشتری در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح شهید عجمیان، با اشاره به اینکه ۱۴۰۰ مدرسه در خراسان رضوی در سال گذشته رنگ‌آمیزی و شاداب‌سازی شدند، افزود: در تابستان امسال نیز ۱۶۷۰ مدرسه در این طرح قرار می‌گیرند و تعمیر سرویس‌های بهداشتی و همچنین تعمیر میز و صندولی‌ها مدارس از فعالیت‌های پیش رو در این طرح خواهد بود.

وی که در سالن همایش آموزش و پرورش رضویه سخن می‌گفت، اظهار داشت: با اجرای طرح شهید عجمیان بیشتر مدارس استان که نیاز به رسیدگی از جمله نقاشی و رنگ آمیزی داشت توسط گروه‌های جهادی شاداب سازی شد.

شوشتری بر لزوم رعایت عدالت اجرای طرح مذکور تاکید کرد و افزود: طرح شهید روح الله عجمیان با رویکرد بهسازی و شاداب سازی باید در مدارسی که اعلام نیاز کرده اند به درستی اجرا شود.

وی مردمی‌سازی و همکاری و مشارکت مردم در این طرح را از مهمترین اهداف آن دانست و تاکید کرد: مهمترین اتفاق در این طرح تغییر نگاه مردم و همه اقشار نسبت به مقدس ترین محل تعلیم و تربیت یعنی مدرسه است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم‌ برخوردار بسیار مهم است که با یک حرکت جهادی و با همکاری نهادهای مختلف در حال انجام است و فقط با کار گروهی و همکاری همه بخش ها می شود به جامعه دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار خدمت کرد.

شوشتری تاکید کرد: طرح شهید عجمیان با بسیج نیروهای جهادی درون و بیرون آموزش و پرورش و با کمک نهادهای حاکمیتی، بهسازی، شاداب سازی و تعمیرات مدارس در مناطق کم برخوردار را در دستور کار دارد.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=12980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.