3
رئیس مركز تحقیقات و آموزش كشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی عنوان کرد:

مقام نخست کشوری مرکز نتیجه تلاش همه کارکنان مرکز است

  • کد خبر : 8085
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
مقام نخست کشوری مرکز نتیجه تلاش همه کارکنان مرکز است
اولین جلسه عمومی رئیس مرکز با همکاران، در روز چهارشنبه 4 مردادماه سال جاری در محل سالن اندیشه مرکز برگزار شد.

به گزارش شرق‌نگار، در این جلسه کارکنان معاونت برنامه‌ریزی و پشتیبانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی به‌صورت مستقیم با رئیس و معاونین مرکز به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

دکتر نجفی در این دیدار ضمن شنیدن نظرات کارکنان به سوالات و مشکلات مطرح شده پاسخ داد و افزود: اینکه مرکز خراسان رضوی در کشور به‌عنوان تنها مرکز منتخب کشوری انتخاب می‌شود نتیجه تلاش‌های تمامی همکاران عزیز است و ما برنامه داریم با تمامی قسمت ها بصورت حضوری و مستقیم گفتگو کنیم تا ضمن قدردانی از فعالیت‌های گذشته، صحبت ها، نظرات و برنامه های همکاران برای ایجاد تحول در مرکز در سال جدید را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: همکاران معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی موتور و پیشران ایجاد تحول در مرکز هستند و اگر فعالیت های تحقیقاتی و آموزشی تحول گرایانه به اجرا در نیاید مرکز به هدف خود نخواهد رسید.

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی ادامه داد: ما به دنبال جهش و تحول در همه قسمت ها هستیم و همه همکاران باید به ما در این مهم کمک کنند.

در ادامه این دیدار دکتر حسین روحانی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مرکز ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان بخش های مختلف معاونت، به فعالیت های انجام شده و در حال انجام اشاره کرد و افزود: تمام تلاش ما افزایش کیفیت در ارائه خدمات است. معیشت همکاران مرکز خط قرمز ماست و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا وضعیت معیشت همکاران را نیز بهبود بخشیم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=8085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.