2
سرکنسول افغانستان در مشهد گفت:

شادی مهاجرین افغانستانی از پیروزی تیم ملی فوتسال

  • کد خبر : 12112
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
شادی مهاجرین افغانستانی از پیروزی تیم ملی فوتسال
سرکنسول افغانستان در مشهد گفت: جامعه مهاجرین افغانستان در حوزه خراسان رضوی از پیروزی تیم ملی فوتسال شاد هستند.

به گزارش شرق‌نگار، عبدالجبار انصار در مراسم تقدیر عملکرد تیم ملی فوتسال افغانستان و صعود این تیم به جام جهانی با عنوان «سلام جام جهانی» که با همت الحاج احمد شاه فقیری از تاجران و خیران بزرگ افغانستان برگزار شد، ضمن اشاره به تلاش‌های کادر فنی و اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان، اظهار کرد: در تاریخ و جغرافیای ما، جوانان فرهیخته‌ای بوده‌اند و این نشان از اصالت افغانستان داشته و هر افغانستانی در هر کجای دنیا که باشد برای پیشرفت کشورش تلاش خواهد کرد.

وی گفت: جامعه مهاجرین افغانستان در خراسان رضوی و مشهد، از پیروزی و افتخاری که تیم ملی به ارمغان آورده شاد هستند و تمام مادران این مرز و بوم دعا می‌کنند که خداوند چنین فرزندانی به آنها عطا کند.

وی اظهار کرد: الحاج احمد شاه فقیری از تاجران و خیران به نام افغانستان است که خیر و برکت او تمام این کشور را فراگرفته است. خداوند به افراد بسیاری مال عطا کرده است، اما هر کسی استحاق بخشیدن ندارد و این شخصیت ملی توفیق هر دو و نعمت بزرگی نصیبش شده و مشمول دعای بسیاری خواهد بود.

در ادامه، مهدی نوروزی، کاپیتان تیم ملی فوتسال  افغانستان به خبرنگار شرق‌نگار در خصوص صعود تاریخی این تیم به جام جهانی، گفت: به‌دلیل کسب سهمیه در جام جهانی، سطح مسابقات بسیار بالا و از کیفیت خوبی برخوردار بود و حتی تیمی مانند ژاپن نتوانست از گروه خودش صعود کند.

وی با اشاره به تلاش بازیکنان در بازی با تیم ملی فوتسال عراق، گفت: اوج کار ما در بازی با عراق بود که توانستیم این تیم که از مربی برزیلی نیز بهره‌مند بود را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست دهیم.

بازیکن تیم سن ایچ ساوه، گفت: هدف اعضای تیم ملی، شادی ملت افغانستان بوده است و از مردم افغانستان تقاضا داریم همواره در کنار ما باشند تا بتوانیم نتایج بهتری در جام جهانی کسب کنیم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=12112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.