4
با حکم معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران؛

انتصاب معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران

  • کد خبر : 7711
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
انتصاب معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران
طی حکمی از سوی محمد جوان‌بخت، معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، «مهدی دانشگر» به عنوان معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران منصوب شد.

به گزارش شرق‌نگار، جلسه تکریم و معارفه معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد و با حکم محمد جوان‌بخت، معاون آب و آبفای وزیر نیرو، «مهدی دانشگر» به این سمت منصوب و از خدمات «هوشنگ ملایی» معاون سابق قدردانی شد.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در این جلسه گفت: روزی که وظیفه‌ای بر دوش ما گذاشته می‌شود باید آن را فرصتی برای خدمت بدانیم. هر آمدنی رفتنی دارد. اما مسئولیت از دوش ما برداشته نخواهد شد. وی با بیان اینکه تغییر باید همراه با تحول و معطوف به آن باشد افرود: وظیفه الهی، انسانی و کاری ایجاب می‌کند که در جهت بهبود و رشد معشیت کارکنان و کیفیت کاری آنها در محیط خدمت اقدام کنیم.

 مهندس جوان‌بخت ضمن قدردانی از زحمات هوشنگ ملایی معاون سابق مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی، گفت: شاهد زحمات و دلسوزی‌های آقای مولایی بوده و خود را بدهکار خدمات وی و  همه کارکنان زحمتکش صنعت آب در کل کشور می‌دانم که همواره به درستی و شایستگی تکالیف خطیر خود را انجام می‌دهند.

 معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا به تلاش جهادی همکاران در حادثه اخیر سد امیر‌کبیر و تاثیر آن بر آب شرب تهران و کرج اشاره و تصریح  کرد: بحمدالله همکاران عزیز ما همواره تخصصی و بدون حاشیه کار خود را با تلاش مضاعف انجام می‌دهند و همین روحیه  و تلاش جهادی این بار هم نقشه‌ها و جنگ روانی دشمنان را خنثی کرد چون آنها خواب‌های فراوان برای بهره‌برداری از این بحران دیده بودند.

جوان‌بخت به مفهوم عدالت در ساختار سازمانی اشاره کرد و توضیح داد: یکی از وظایف مهم معاونت مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی در هر شرکتی، رعایت کرامت و عدالت انسانی است.

وی افزود: نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه‌های شرکت به شمار می‌آید و با رعایت عدالت باید انگیزه به کار را در میان همکاران افزایش داد. مدیر عامل شرکت  مدیریت منابع آب ایران با تأکید بر اینکه اگر فردی عدالت را حس نکند بی‌شک روی روحیه‌کاری او تاثیر منفی خواهد گذاشت‌گفت: باید عدالت در همه ابعاد کاری و زندگی کارکنان  رعایت شود و فقط در حد شعار باقی نماند.

وی پاسخ‌گویی شفاف و مدبرانه به دستگاه‌های نظارتی را جزو الزامات این معاونت برشمرد و گفت: پاسخگویی به این دستگاه‌ها باید با واقعیت مطابقت داشته باشد و از پاسخ‌های کلیشه‌ای پرهیز کرد. وی افزود: همچنین در برخورد با مردم هم به همین شکل باید عمل کردچرا که ما دنبال وعده‌های دروغین و نادرست نیستم و نباید توقعاتی برای مردم ایجاد شودکه نتوان آن را عملی کرد.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا یکی از مهم‌ترین وظایف مدیران را توجه به خواسته‌ها و مشکلات کارکنان دانست و تأکید کرد: تا زمانی که نتوانیم به درستی رابطه میان مدیران و کارکنان و روحیه خدمتگزاری و همکاری را عملی کنیم نخواهیم توانست مطلوب‌ترین خدمت را به مردم ارائه کنیم و این به معنای آن است که باید همدلی‌ها میان خود ما افزایش یابد.

در ادامه این نشست هوشنگ ملایی نیز گفت: بخش آب در کشور بسیار چالش برانگیز است و برغم  مشکلات متعدد به لطف خدا توانستیم خدماتی را ارائه دهیم.

وی اولین موضوع در بخش نیروی انسانی را موضوع تکریم دانست و افزود:‌در همه بخش‌های حقوق و مزایا، رفاهیات، اضافه‌کاری، معیشت و نیز امور فرهنگی و… سعی کردیم با هدایت و تأکید آقای جوان بخت در مسیر رعایت عدالت حرکت کنیم و به معشیت کارکنان توجه داشته باشیم.

آقای ملایی ادامه داد: در زمان خدمتم در این معاونت با تلاش مدیر عامل محترم منابع آب و مذاکرات متعدد با سازمان برنامه و بودجه موفق شدیم وام به کارکنان داده و نیز حقوق و مزایای آنها افزایش دهیم.

مهدی دانشگر نیز در پایان این جلسه ضمن تقدیر از زحمات آقای ملایی گفت: سابقه خدمت بنده طی سال‌های طولانی چه در صنعت آب و چه در ارگان و نهاد‌های دیگر این حقیقت را بر من روشن کرد که پذیرش مسئولیت‌ کار بسیار سخت و حساسی است و  اگر روح و نیت الهی و معنوی خدمت رسانی از آن گرفته شود قطعا جز رنج و مشقت چیزی از آن باقی نخواهد ماند.وی اظهار داشت: من بر حسب وظیفه الهی و تکلیفی که آقای جوان‌بخت بر دوشم نهاده این مسئولیت خطیر را پذیرفتم و با اتکا به لطف خدا و نیز همراهی همکاران با تجربه صنعت در این بخش و نیز همه مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای کشور، این مسیر را با تمام توان و توکل ادامه خواهم داد. امید است که بتوانم در این حوزه منشا خیر باشم.

گفتنی است، در حکم انتصاب معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت، سیاستگذاری، هدایت و راهبری شرکت‌های زیر مجموعه، برنامه ریزی استقرار نظام حاکمیت شرکتی، نظارت بر حسن اجرای مصوبات مجمع عمومی و مجوزه صادر، تهیه و تدوین شاخص‌های تنظیم بودجه، اعتبارات هزینه‌ای شرکت و شرکت‌های تابعه مطابق نظام بودجه‌ریزی و نظارت بر عملکرد مالی اعتبارات عمرانی و جاری شرکت و تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله وظایف «مهدی دانشگر» تعیین شده است.

مهدی دانشگر که پیش از این مشاور و مدیر کل دفتر مدیر عامل و هئیت مدیره و امور مجلس را بر عهده داشته است، مدیر کلی دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل، اداری و پشتیبانی، دفتر حراست و امور محرمانه و معاونت مالی و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران را در کارنامه کاری خود دارد. همچنین معاونت منابع انسانی، مالی و پشتیبانی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج، معاونت بازرسی و نظارت بر قیمت توزیع کالا و خدمات استان تهران و معاون ثبت احوال استان تهران نیز از دیگر مسئولیت های مهدی دانشگر بوده است.

منبع: شبکه خبری آب ایران

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=7711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.