5
رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی تاکید کرد:

شرکت‌های دانش‌بنیان متشکل از نخبگان هستند

  • کد خبر : 8010
  • ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
شرکت‌های دانش‌بنیان متشکل از نخبگان هستند
رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: باید از پتانسیل بالای نخبگانی که در شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند استفاده کرد.

به گزارش شرق‌نگار، مسعود میرزایی شهرابی در حاشیه رویداد ملی فناوری و اطلاعات در صنایع معدنی، گفت: ما بعد از تهران جایگاه ویژه‌ای داشته و یک ارزش افزوده چشمگیر برای خراسان رضوی ایجاد کردیم و آن حکمرانی فناوری و اطلاعات و تمرکز در عرصه‌های دیگر است.
رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در بحث فن آوری و اطلاعات در صنعت فولاد ارزش افزوده چشمگیری دارد، افزود: نقش مطالعات در آرندی ارزش بالایی داشته به طوریکه چرا درصد آن یک به ۲۲ است، یعنی از یک میلیون تومان هزینه برای آرندی، ۲۲ میلیون تومان به دست می‌آیدذو این در صورتی‌ست که برای دیگر صنایع، این نقش یک به هفت است.

وی همچنین بحث هوشمندسازی را مهم دانست و عنوان کرد: ما مجموعا هشتاد شرکت داریم که شرکت‌های پر قدرتی نیز هستند که نخبگان زیادی در آنجا فعالیت می‌کنند.

میرزایی با یادآوری این نکته که رسالت ما در رقابت در عرصه بین‌الملل است، افزود: پارک علم و فناوری خراسان در آینده و در بحث هوشمندسازی خبرهای خوبی خواهد داشت. ایده‌های فناورانه بدیعی وجود دارد و ما مصر هستیم این جلسات نخبگان ادامه پیدا کند.

وی گفت: پتانسیلی زیادی در نخبگان وجود دارد که باید به صنعتگران معرفی شوند و از تمام کسانی که تلاش دارند نقش دانش‌بنیان و جی پی تی را ارتقاء دهند کمال تشکر را داریم.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=8010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.