9
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی عنوان کرد:

بارزترین جلوه ایثار، قلم رسانه است

  • کد خبر : 8443
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
بارزترین جلوه ایثار، قلم رسانه است
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: قلم رسانه ابزاری قدرتمند جهت اشاعه فرهنگ ایثار در جامعه بوده و از بارزترین جلوه‌های ایثار محسوب می‌شود.

به گزارش شرق‌نگار، نشست خبری مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اصحاب رسانه، امروز و در اردوگاه ثامن‌الائمه مشهد برگزار شد.

رضا سلم‌آبادی در ابتدای جلسه با تبریک روز خبرنگار و اشاره بر رشادت‌های اصحاب رسانه یادآور شد: قلم رسانه ابزاری قدرتمند در جهت اشاعه ایثار در جامعه خواهد بود و از بارزترین جلوه‌های ایثار محسوب می‌شود.

وی در خصوص منابع تخصیص‌یافته کمیته امداد به مددجویان کمیته امداد، افزود: کمیته امداد نسبت به دیگر دستگاه‌ها عملکرد بهتری داشته به طوری که در سال گذشته نزدیک به صددرصد منابع اختصاص یافته است.

وی در ادامه، گفت: حاشیه شهر مشهد از نظر سرانه خدمت، سرانه ریالی کمتری داشته و با پایتخت و حتی با نقاط مختلف شهر مشهد، تفاوت فراوانی دارد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره کمک‌های این کمیته به مددجویان، افزود: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۹۱۳۳ فقره وام با رقم کلی ۲۱۰۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است و درصد اشتغال حاشیه شهر مشهد نیز به ۱۹ درصد رسیده است.

سلم‌آبادی در خصوص تعداد خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی، گفت: در سال گذشته بیش از ۱۹۰ هزار خانواده تحت پوشش این سازمان بودند و این حالی‌ست که این رقم در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۱۹۶ خانوار رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۳۲ میلیارد تومان کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان اختصاص یافته و این در حالی‌ست که صف انتظار برای دریافت جهیزیه نیز برداشته شده است.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=8443

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.