3

برگزاری چهارمین میز خدمت سازمان بهزیستی در ۴۰ مسجد شهر تهران

  • کد خبر : 10742
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
برگزاری چهارمین میز خدمت سازمان بهزیستی در ۴۰ مسجد شهر تهران
چهارمین میز خدمت سازمان بهزیستی در قالب ارتباط با مردم و پاسخگویی سریع به مطالبات آنها با حضور مسئولین در مسجد جامع فاطمیه محله تسلیحات برگزار شد.

به گزارش شرق‌نگار، چهارمین میز خدمت سازمان بهزیستی با رویکرد حل مسئله و ظرفیت سازی اجتماعی با حضور محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران، سید جمال رحمانی رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور، مسئولین حراست، ستاد پذیرش و هماهنگی روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان، شهردار منطقه ۸، مدیر بهزیستی شهرتهران به همراه معاونین و دیگر مسئولین در مسجد جامع فاطمیه واقع در میدان تسلیحات تهران برگزار شد.

در این میز خدمت ضمن اطلاع رسانی صورت گرفته به جامعه هدف بعد از اذان ظهر تا نماز مغرب مسئولین پای صحبت های افراد مراجعه کننده نشسته و ضمن رسیدگی به مشکلات مطرح شده دستورات لازم به مراجع ذیربط را صادر کردند. همچنین چند دستگاه تجهیزات توانبخشی از جمله ویلچر، عصا، واکر و… که از محل اعتبارات مروبه تامین شده بود به افراد دارای معلولیت و مشمول دریافت اهداء شد.

گفتنی است، طی هماهنگی بعمل آمده با هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان منطقه منطقه ۸ تهران خدمات غربالگری و سنجش سلامت شامل اندازه گیری قند و فشار خون و سنجش توده ی بدنی به افراد مراجعه کننده ارائه شد.

منبع: بهزیستی استان تهران

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=10742

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.