0

همای سعادت بر شانه کدام شهردار می‌نشیند

  • کد خبر : 11306
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
همای سعادت بر شانه کدام شهردار می‌نشیند
نشست خبری نخستین دوره انتخاب شهردار برتر ۱۴۰۲ خراسان رضوی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش شرق‌نگار، دکتر جواد خدایی، با تشکر از اصحاب رسانه در خصوص همکاری در برگزاری هرچه بهتر انتخابات اسفندماه، گفت: ۹۶ شهرداری فعال در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد که بافت فرسوده تمامی این شهرها شناسایی شده که از این جهت یکی از استان‌های پراهمیت این حوزه هستیم.

وی گفت: رویداد جایزه شهردار برتر ارزیابی دقیقی از شهرداران استان در خصوص پایش سیاست‌های کلی نظام و اشاعه الگوهای موفق خواهد بود و هدف اصلی از برگزاری این رویداد، معرفی و حمایت از این  الگوه است و در ۸ محور تخصصی و ۱ محور ویژه، شهرداری‌ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: محور اول انتخاب شهردار برتر در حوزه نهضت ملی مسکن و رویدادهای تسهیل‌گرایانه شهرداری جهت ساخت مسکن خواهد بود و کسب درآمدهای پایدار، خدمات شهری، عمران شهری و ناوگان حمل و نقل و همچنین هوشمندسازی شهرداری در حوزه فناوری‌های نو از دیگر محورهای این رویداد خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در ادامه گفت: محور مشارکت مردمی محور هشتم ما و محور ویژه این رویداد نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.

دکتر خدایی گفت: تمامی شهرداری‌های استان خراسان رضوی تا روز جمعه فرصت ارسال اطلاعات مورد نیاز به دبیرخانه این رویداد را دارند و ۵ داور این رویداد را داوری خواهند کرد.

وی در خصوص جوایز انتخاب شهردار برتر نیز گفت: مدال افتخار شهردار برتر و لوح سپاس و همچنین اعزام شهرداران در هر حوزه به کنفرانسی بین‌المللی، از جوایز این دوره خواهد بود و همچنین لوح نشان افتخار به رئیس شورای اسلامی شهر شهردار برگزیده نیز از دیگر جوایز  این دوره خواهد بود.

شایان ذکر است، اختتامیه این رویداد ۲۴ اسفندماه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=11306

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.