2
در ایام نوروز ۱۴۰۳:

استقرار ۳۰۰ نیروی امدادگر در اطراف حرم امام رضا (ع)

  • کد خبر : 11549
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
استقرار ۳۰۰ نیروی امدادگر در اطراف حرم امام رضا (ع)
مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۳۰۰ نیروی امدادگر در اطراف حرم امام رضا (ع) آماده امدادرسانی به زائرین خواهند بود.

به گزارش شرق‌نگار، محسن زاکریان در افتتاحیه طرح ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی که با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، گفت: بیش از ۶۰۰ تن کالا و ملزومات امدادرسانی جهت کمک به آسیب دیدگان جنگ غزه اختصاص و به آن مناطق ارسال شده است.

وی افزود: علی‌رغم توسعه ناوگان ریلی و هوایی در سال‌های اخیر، بیش از ۹۰ درصد مسافرت‌ها در کشور به‌صورت جاده‌ای بوده است. وی در خصوص تجمعات انبوهی که در عید نوروز و در مشهد و همزمانی شب‌های قدر با این تعطیلات، اظهار داشت: خودروهای عملیاتی در این ایام پیرامون حرم مطهر مستقر و همچنین ۳۰۰ نیروی امدادگر در اطراف حرم امام رضا (ع) آماده امدادرسانی به زائرین خواهند بود.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی عنوان کرد: با توجه به تخصیص خودروهای عملیاتی که توسط سازمان هلال احمر کشور به هلال احمر استان‌ها ، در مراحل پایانی تجهیز این خودروها هستیم و به زودی شاهد بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه ۵ الی ۱۲ دقیقه، بازه زمانی است که نیروهای هلال احمر می‌توانند به محل حادثه برسند، افزود: تمام تلاش خود را جهت خدمت‌رسانی به مردم در جاده‌ها و همچنین زائرین و مشاورین در نوروز ۱۴۰۳ خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=11549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.