1

فعالیت شرکت پامیر افغانستان در ۲۰ کشور دنیا

  • کد خبر : 12094
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
فعالیت شرکت پامیر افغانستان در ۲۰ کشور دنیا
مراسم تقدیر از عملکرد تیم ملی فوتسال افغانستان به همت شرکت پامیر افغانستان در هتل پنج ستاره نوین پلاس مشهد برگزار شد.

به گزارش شرق‌نگار، مراسم تقدیر از عملکرد تیم ملی فوتسال افغانستان و صعود تاریخی به جام جهانی با عنوان «سلام جام جهانی» در هتل پنج ستاره نوین پلاس مشهد با حضور جمعی از مسئولان، کنسولگری افغانستان، تاجران ایرانی، افغانستانی و تاجیکستانی برگزار شد.

در این مراسم که به همت الحاج احمدشاه فقیری، خیر و سرمایه‌گذار عرصه صنعت کشور افغانستان و مدیر و مالک گروه شرکت‌های پامیر برگزار شد، از اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان تقدیر به عمل آمد.

در ابتدای مراسم، شیخ‌زاده، مشاور شرکت پامیر افغانستان در خصوص موفقیت تیم ملی فوتسال افغانستان، گفت: با کسب این موفقیت بزرگ توسط بازیکنان تیم ملی فوتسال، امروز جامعه جهانی دیدگاه خود نسبت به افغانستان را تغییر داده و دیدگاه دیگری نسبت به ما دارد و این نشات گرفته از خودباوری این جوانان یوده است.

وی با اشاره به اینکه، این جشن متعلق به مردم افغانستان، جامعه ورشی و همه کسانی است که به موفقیت افغانستان باور داشته و برای یک افغانستان پیشرفته و متحد تلاش می‌کنند.

وی در ادامه، افزود: شما سفیران مردم افغانستان و علی‌الخصوص نسل جوان، امروز ورزش را در این نسل تبلیغ و امیدواری را در بین جوانان اشاعه دادید و معتقدیم، کسانی که برای رضایت مهاجرین افغانستان فعالیت می‌کنند قابل ستایش‌اند و امیدواریم خداوند پاداش خوبی به آن‌ها دهد.

شیخ‌زاده اظهار داشت: قلبی که برای خدا و وطن می‌تپد، هرگز نخواهد ایستاد و خدمت به مردم زجر کشیده افغانستان جز عبادت چیز دیگری نخواهد بود.

وی همچنین با اشاره به فعالیت گروه شرکت‌های پامیر با مدیریت الحاج احمدشاه فقیری، گفت: این شرکت فعالیت‌های گسترده‌ای را در امور خیریه و ایجاد مرکز دیالیز انجام داده است و بزرگترین مرکز دیالز در افغانستان توسط این شرکت راه‌اندازی شده و از پزشکان متخصص نیز بهره‌مند گردیده است.

مشاور شرکت پامیر افغانستان در ادامه، گفت: در بخش کلینیک‌های پزشکی، امور ورزشی و همچنین در امور اجتماعی و حل مشکلات مردمی و قومی نیز فعالیت‌های گسترده‌ای نیز انجام داده‌ایم.

یادآور می‌شود: گروه شرکت‌های پامیر در برگیرنده شرکت‌های معتبر پامیرسیکلت، زلال موفق، سولر اعتماد و پریفورم فرداد است و شرکت سیاحتی اتک پامیر و شرکت فراز پرودکشن نیز از جمله شرکت هایی است که مجموعه فقیری راه‌اندازی نموده است.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=12094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.