2

جزئیاتی از باغ ۴۲۰۰‌متری ازگل/ صدیقی: امضایم جعل شده است

  • کد خبر : 11590
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
جزئیاتی از باغ ۴۲۰۰‌متری ازگل/ صدیقی: امضایم جعل شده است
گفته می‌شود باغ ازگل با امضای کاظم صدیقی منتقل شده است اما خودش می‌گوید امضایم جعل شده است.

به گزارش شرق‌نگار، اخبار اخیر درباره کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، بسیار حاشیه‌سازی شده است. ماجرا از آنجا شروع شد که در سایت یاشار سلطانی، خبرنگار، اسنادی درباره انتقال باغی به مساحت ۴۲۰۰ در منطقه ازگل تهران که تحت تولیت حوزه علمیه امام خمینی(ره) در این منطقه قرار داشته است به نام «مؤسسه غیر تجاری پیروان اندیشه‌های قائم» ثبت و بعد از آن، اسناد مالکیت این باغ گران‌بها به نام این شرکت می‌شود.

بر اساس آنچه سلطانی منتشر کرده «مالکان این شرکت آیت‌الله صدیقی و چند تن از پسران و دوستان او هستند و عروسش نیز بازرس شرکت است».

متعاقب این خبر کاظم صدیقی در نامه به دادستان عمومی و انقلاب تهران مطرح کرد که امضایش جعل شده است و نوشت: «معروض می‌دارد، حوزه علمیه امام خمینی(ره) در چارچوب اساسنامه خود، سال‌ها قبل برای تمهید ورود نوجوانان و دانش آموزان علاقمند به آموختن دروس دینی وحوزوی تصمیم به تاسیس مجموعه آموزشی و فرهنگی پیش حوزوی‌ گرفته و برای تاسیس این مرکز اقدام به اخذ مجوزهای قانونی لازم نمود.

بر همین اساس لازم بود تا موسسه‌ای وابسته به حوزه علمیه امام خمینی تاسیس گردد و بخشی از زمین متعلق به حوزه برای ایجاد این مرکز پیش حوزوی به آن موسسه منتقل شود. بر این اساس فردی به نام آقای … که قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری موسسه شد.

اما متاسفانه فرد مذکور با سوء استفاده از اعتماد اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضاء اینجانب، تسهیم سهام به آن کیفیت و بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضا نموده و مع الاسف حتی بدون ورود و امضاء اینجانب و برخی اعضا ثبت این قضیه صورت پذیرفته است.

بنابراین موسسه ثبت شده به کیفیتی که در رسانه‌ها انتشار یافت، بدون اطلاع اینجانب ومدیریت حوزه و بر خلاف اهداف مصوب آن به ثبت رسیده است.

لذا اینجانب کاظم صدیقی از جایگاه تولیت حوزه علمیه امام خمینی(ره) و به عنوان یک شهروند، بدون در نظر گرفته شدن سوابق قضایی و عناوین سیاسی اجتماعی استدعا دارم نسبت به ثبت شکایت رسمی از فرد مذکور و دیگر نقش آفرینان در این فقره، با عنوان جعل و خیانت در امانت اقدام فرموده تا ابعاد این مساله برای عموم‌مردم عزیز ایران، خاصه مومنین روشن و شفاف شود».

او در مصاحبه‌ای با خبرنگار صداوسیما هم بار دیگر بر جعلی بودن امضایش تأکید کرد و گفت که کسانی می‌خواهند اعتقاد مردم را نشانه بروند.

پیشینه باغ ازگل مربوط است به سال ۸۲ و زمانی که صدیقی در شمال تهران یک حوزه علمیه به نام مدرسه امام خمینی(ره) را بنا نهاد و تولیت آن را بر عهده گرفت و نیز عهده‌دار تدریس دروس «امر به معروف و نهی از منکر»، تفسیر قرآن، اخلاق اسلامی و درس خارج فقه شد. همچنین در مسجد جامع ازگل تدریس درس اخلاق را به صورت هفتگی آغاز کرد.

حالا شائبه بر سر این است که از این ملک متراژ ۴۲۰۰ متر با امضای صدیقی به مؤسسه غیر تجاری پیروان اندیشه های قائم انتقال یافته است.

منبع: نامه‌نیوز

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=11590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.