5
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد:

سه هزار بازدید از مدارس سطح استان

  • کد خبر : 8511
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
سه هزار بازدید از مدارس سطح استان
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی در هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان بیش از ۳۰۰۰ بازدید از مدارس صورت گرفته است.

به گزارش شرق‌نگار، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت برگزار شد با اشاره به دیدارهای مردمی منظم در هفته دولت، افزود: در سال آینده و هفته دولت ۱۱۰۰ کلاس درس را افتتاح خواهیم کرد.

سید امیر شوشتری افزود: طرح‌های توانمندسازی حوزه آموزش و پرورش نیز با همکاری دانشگاه فرهنگیان در دستور کار قرار دارد که از طریق ثبت‌نام در سامانه این داره کل می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه، طرح‌های توانمندسازی را برای مدیران ،معلمین و دانش‌آموزان نیز در برنامه خود خواهیم داشت، یادآور شد: در هفته دولت رونمایی از گروه‌های جهادی شامل مدارس فنی و حرفه ای که مربوط به بسیج دانش‌آموزی بوده و همینطور گروه‌های جهادی در قالب طرح شهید عجمیان را در دستور کار قرار دادیم که فعالیت آ‌ن‌ها هم‌اکنون نیز در سطح استان در حال انجام هست.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در یکسال و نیم گذشته فعالیت‌های خوبی در حوزه گسترش فضای آموزشی مدارس صورت گرفته که از جمله آن ‌می‌توان به افزایش بیش از ۱۱۰۰ کلاس درس به مدارس استان اشاره کرد.

وی در خصوص تخلفات مدارس در زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان نیز عنوان کرد: برای جلوگیری از این مورد بیش از ۳۰۰۰ هزار بازدید رسمی از مدارسی انجام دادیم که گاها تخلفاتی از آ‌ن‌ها سر زده است و این بازدیدها به صورت مستمر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=8511

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.