2

پنجمین جشنواره فیلم بسیج اختران به میزبانی سرخس برگزار شد

  • کد خبر : 9546
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
پنجمین جشنواره فیلم بسیج اختران به میزبانی سرخس برگزار شد
شهر مرزی سرخس از روزهای 3 الی 5 آبانماه میزبان هنرمندان و فعالان سینمایی خراسان رضوی حاضر در پنجمین جشنواره فیلم اختران بود.

به گزارش شرق‌نگار، این رویداد که توسط سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی برگزار میشود برای اولین بار به همت کانون بسیج هنرمندان شهرسرخس و باحمایت سایر دستگاهها و نهادها در این شهرستان برگزار شد.

صباغی دبیر پنجمین جشنواره فیلم اختران ضمن قدردانی از میزبانی خوب شهرستان سرخس، و حمایتهای صورت گرفته ، برگزاری جشنواره با این سطح و کیفیت را یک نمونه کم نظیر خواند و افزود همت و روحیه همدلی مسئولین و مردم شهرسرخس در میزبانی اختران به همه ی ما درس “جهاد درجبهه ی فرهنگی” داد، وی خاطرنشان کرد امیدواریم زین پس شاهد برگزاری این رویدادها در سایر شهرهای استان نیز باشیم.
در مراسم اختتامیه میهمانی همچون حجت السلام بختیاری امام جمعه شهرسرخس، سرهنگ عفت پناه جانشین فرماندهی سپاه امام رضا علیه السلام در بسیج اقشار،سرهنگ رجبی مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی، قاضی زاده هاشمی نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ آذرکیش فرمانده سپاه سرخس،مهندس فیضی مدیرعامل پالایشگاه گازشهیدهاشمی نژاد،عرفانی نماینده منطقه ویژه اقتصادی سرخس، جانشین هنگ مرزی سرخس،مدیران شرکت نفت، انوش معظمی (بازیگر) فریده دریامج (بازیگر) و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان استان حضور داشتند.
در این مرحله تعداد ۴۶ اثر برگزیده از میان مجموع ۲۲۰ اثر رسیده به دبیرخانه در بخشهای داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ و یکصدثانیه ای بایکدیگر به رقابت پرداختند که درپایان مراسم برگزیدگان این دوره از جشنواره اختران به شرح ذیل اعلام شدند؛

 

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=9546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.