6
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

نیروی انتظامی مجموعه ای کار آمد، مقتدر و بهترین تکیه گاه برای مردم است

  • کد خبر : 9205
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
نیروی انتظامی مجموعه ای کار آمد، مقتدر و بهترین تکیه گاه برای مردم است
به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی دیدار کردند.

به گزارش شرق‌نگار، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در این دیدار با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت پایدار در کشور است.

امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی، اقتدار نیروی انتظامی را مرهون اعتماد مردم دانست و بیان کرد: نیروی انتظامی مجموعه یکدست، کارآمد، مقتدر و بهترین تکیه‌گاه برای مردم است و این یک نعمت بزرگ بشمار می رود.

وی افزود: نیروی انتظامی همواره طی سال‌های گذشته مسیر تعالی و تکامل را پیموده و با تمام توان و قدرت در خط ولایت و رهبری حرکت کرده و امروزه نیز باید به عنوان حافظ ارزش‌ های اسلام و انقلاب این مسیر را ادامه دهد.

امیر سرتیپ دوم معصومی اذعان داشت: ممکن است بر اثر غبارآلود شدن فضا توسط دشمن جسارت‌ هایی از طرف برخی به نیروهای انتظامی صورت بگیرد ولی وقتی این غبار برطرف شود حقایق معلوم می شود و افرادی که در این هجمه‌ها توانستند خودشان را حفظ کنند و پای نظام بمانند سرافراز خواهند شد.

معصومی با بیان اینکه نیروهای انتظامی محکم ایستاده و نمی‌گذارند اهداف دشمن محقق شود، گفت: مانند دوران دفاع مقدس که نیروهای ارتش محکم ایستاده و دشمن را به عقب راندند، امروز هم نیروهای انتظامی کشور ایستاده و نمی گذارند امنیت مردم از بین برود.

در ادامه فرمانده نیروی انتظامی استان، شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار را شعار امسال هفته نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: تلاش جهادی نیروی انتظامی در راستای جلب رضایت مردم است، از این‌ رو پلیس استان خراسان رضوی توانسته این شعار را در مشهد محقق سازد.

سردار تقوی در ادامه، پلیس را خادم مردم دانست و با قدردانی از آن‌ها گفت: پلیس پناهگاه امن مردم بوده و نیروی انتظامی از ابتدا امسال ۵۲ شهید تقدیم انقلاب و امنیت ایران اسلامی کرده و ۶ شهید از این تعداد مربوط به استان خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی حاضر در صحنه از جهات مختلف تحت فشار هستند، زیرا از نظر معیشتی مانند همه مردم مشکلاتی را دارند و برخی افراد هم به این نیرو زخم زبان می‌ زنند و بی‌ خوابی و تلاش مضاعف کارکنان شریف نیروی انتظامی را زیر سوال می برند اما وظیفه ما و افرادی که تریبون دارند حمایت از این نیروهاست.

سردار تقوی با بیان اینکه ماموریت پلیس مصداق عینی امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از جمله فریضه های مهم الهی است که باید برای اجرای آن همت همگانی داشته باشیم

وی فلسفه وجودی نیروی انتظامی در جامعه را امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی به واسطه مشروعیت و اعتباری که از طرف نظام اسلامی دارد نسبت به حدود شرعی و الهی و آنچه مطابق با آموزه های دینی است حساس و آگاه بوده و این اعتبار ایجاب می کند کارکنان پلیس در رعایت موازین اسلامی و پیاده سازی حدود الهی در درون سازمان و جامعه پیشگام و اولی‌تر از سایرین باشند.

وی افزود: در مشهد تعداد ۱۰ تیم امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است که بطور مداوم در سطح شهر فعالیت های خود را انجام می دهند.

سردار تقوی فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی ضمن اظهار خرسندی از این دیدار، فعالیت های منطقه پدافند هوایی شمال شرق را چشمگیر و مهم عنوان کرد و گفت: همرزمان نیروی انتظامی نیز در امر مرزبانی و برقراری امنیت در تمامی ابعاد بطور شبانه روزی در حال انجام وظیفه می باشند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ادامه از تلاش شبانه‌ روزی و موثر پلیس در برقراری آرامش و امنیت برای مردم در استان خراسان رضوی، با اهدا لوح از ایشان تقدیر کردند.

منبع: پدافند هوایی شمال شرق

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=9205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.