2

تجلیل از نخبگان و فعالین قرآنی منطقه پدافند هوایی شمال شرق

  • کد خبر : 8404
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۳۴
تجلیل از نخبگان و فعالین قرآنی منطقه پدافند هوایی شمال شرق
مراسم تجلیل از نخبگان و فعالین قرآنی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد.

به گزارش شرق‌نگار، آیین تجلیل از نخبگان و مقام آوران بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در مسجد حضرت ولی عصر«عج» شهرک سازمانی این منطقه برگزار شد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در این مراسم گفت: قرآن هدایتگر انسان به سوی خیر و سعادت است و بیشتر مشکلاتی که جامعه اسلامی با آن مواجه است دور شدن از فرهنگ قرآنی است.

حجت الاسلام محمد عدیده افزود: قرآن بهترین سلاح مسلمانان در مقابل دشمنان است و آنها به دنبال فاصله انداختن میان قرآن و مسلمانان هستند و توجه به قرآن عزت و سربلندی را به دنیای اسلام و مسلمانان باز خواهد گرداند.

وی با بیان اینکه تمسک به قرآن بزرگترین راه نجات انسان است تصریح کرد: عمل به دستورات قرآنی و توجه به مفاهیم ارزشمند آن، عزت و اقتدار مسلمانان را به دنبال خواهد داشت.

عدیده هدف از برگزاری این مراسم را اشاعه و ترویج فرهنگ معارف علوم قرآنی در سطح منطقه و آگاهی از دستورات تعالیم نورانی و انسان ساز قرآن مجید عنوان کرد و ادامه داد: منطقه پدافند هوایی شمال شرق به لحاظ قرائت قرآن دارای افراد شایسته‌ای است و وجود فعالان و پیشکسوتان قرآن کریم در این منطقه جای افتخار است.

حجت الاسلام عدیده در ادامه به اقدامات انجام شده توسط دایره قرآن و عترت منطقه در یک سال اخیر پرداخت و افزود: حمایت از فعالان و نخبگان قرآنی که در سطح منطقه و نیرو موفق به کسب رتبه شده بودند و باید برای مراحل سراسری آماده می‌شدند، توسط این عقیدتی انجام شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از نخبگان قرآنی به تعداد ۱۶۰ نفر با اهدا لوح و کارت هدیه تجلیل بعمل آمد.

منبع: پدافند شمال شرق

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=8404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.