2
در چارچوب طرح نهضت ملی مسکن اتفاق افتاد:

آغاز واگذاری زمین به خبرنگاران خراسان رضوی

  • کد خبر : 9831
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
آغاز واگذاری زمین به خبرنگاران خراسان رضوی
فرآیند واگذاری زمین به خبرنگاران که پیش از این استاندار خراسان رضوی از آن سخن گفته بود آغاز شد.

به گزارش شرق‌نگار، صبح چهارشنبه طی مراسمی با حضور افشار دارابی مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور و یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در استانداری پنج نفر از اصحاب رسانه استان حواله زمین‌های خود را در قالب طرح نهضت ملی مسکن دریافت کردند.

چندی پیش در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در پاسخ به درخواست‌های خبرنگاران یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی دستور داد تا فرآیند اعطای زمین، پروانه و تسهیلات به خبرنگاران فاقد مسکن آغاز شود. پس از آن در اطلاعیه ای توسط اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی شیوه دریافت این زمین‌ها به خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اعلام و ثبت نام واجدین شرایط توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد.

لیست خبرنگاران توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سامانه ثبت شد و پس از بررسی به واجدان شرایط زمین و سایر موضوعات تعلق می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در این مراسم گفت: برخی ثبت نام شدگان در حال بررسی شرایط هستند و سایر خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز باید مشخصات کاملشان در سامانه قرار گیرد. داعی ادامه داد: در صورت احراز شرایط به صورت تدریجی سایر خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز از این شرایط بهره‌مند خواهند شد.

وی اظهار کرد: مراحل ورود به سامانه توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی، بررسی شرایط، احراز و تخصیص زمین برای سایر خبرنگاران در حال انجام است.

منبع: استانداری خراسان رضوی

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=9831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.