1
در یوم‌الله نهم دی‌‌ماه اتفاق خواهد افتاد:

دیدار بانوان حماسه‌ساز با تولیت آستان‌قدس رضوی

  • کد خبر : 10449
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
دیدار بانوان حماسه‌ساز با تولیت آستان‌قدس رضوی

به گزارش شرق‌نگار، نشست خبری یوم‌الله ۹ دی‌ماه که مصادف است با چهاردهمین سالگرد روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین سلطانی با اشاره به اینکه در انتخابات سال ۸۸، کلمه تقلب رمز اختشاشات در انتخابات بود، گفت: در آن سال و متمرکزا در تهران آشوبی برپا شد و در ۱۳ […]

به گزارش شرق‌نگار، نشست خبری یوم‌الله ۹ دی‌ماه که مصادف است با چهاردهمین سالگرد روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سلطانی با اشاره به اینکه در انتخابات سال ۸۸، کلمه تقلب رمز اختشاشات در انتخابات بود، گفت: در آن سال و متمرکزا در تهران آشوبی برپا شد و در ۱۳ استان مردم به صحنه آمدند و بقیه استان‌ها نیز در ۹ دی‌ماه به خیابان آمده و از نظام اسلامی و ولایت دفاع کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: برنامه‌های متنوعی به مناسبت این روز در نظرگرفته شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سخنرانی حجت‌الاسلام تقوی در روز ۹ دی، سخنرانی احمد خاتمی در شب ۹ و ۱۰ دی و همچنین برگزاری کنگره ۲ هزار نفری شهدای هلال‌احمر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: دیدار بانوان حماسه‌ساز با تولیت آستان‌قدس رضوی نیز از دیگر برنامه‌های ما در ۷ دی‌ماه خواهد بود.

وی عنوان کرد: از تمامی رسانه‌ها درخواست داریم تا در این زمینه به ما کمک کرده و اطلاع‌رسانی لازم را در این خصوص انجام دهند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=10449

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.