3

ممنوع التصویری محمدرضا حیاتی تمام شد؟

  • کد خبر : 10783
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
ممنوع التصویری محمدرضا حیاتی تمام شد؟
انتشار ویدئویی از برنامه «برمودا» در آستانه پخش، حکایت از مهمانانی دارد که بعد از مدت‌ها دوری از آنتن تلویزیون، قرار است مقابل کامران نجف‌زاده بنشینند.

به گزارش شرق‌نگار، برنامه «برمودا» با اجرای کامران نجف‌زاده در حالی پخش خود را از شنبه (۳۰ دی ماه) در شبکه نسیم آغاز می‌کند که در هر قسمت با حضور مهمانانی از جمله محمدرضا حیاتی، علی اصغر پورمحمدی، مهدی تاج، ناصر ممدوح، اسدالله یکتا، ابوالفضل پورعرب، امیرحسین مدرس، محمد اصغری، خسرو معتضدی و … همراه است که برخی از این افراد مدت‌ها از آنتن تلویزیون دور بوده‌اند.

حیاتی ـ گوینده باسابقه خبر صداوسیما ـ چند سالی است از قاب تصویر دور بود و ممنوع‌الفعالیتش در صداوسیما سر و صدای زیادی به پا کرد. او در دو سال اخیر صرفا به عنوان مهمان در یک ویژه برنامه نوروزی در تلویزیون حاضر شد. ویدئوی حضور محمدرضا حیاتی در ویژه‌برنامه نوروز دو سال قبل، در فضای مجازی بارها دست به دست شد و حتی برخی از آن به عنوان بازگشت این گوینده قدیمی به رسانه ملی تعبیر کردند اما او با نادرست خواندن خبر، گفت که قرار نیست فعلا به تلویزیون بازگردد و حالا پس از دو سال بار دیگر این گوینده قدیمی خبر قرار است مهمان برنامه «برمودا» باشد.

علی‌اصغر پورمحمدی از مدیران باسابقه تلویزیون و معاون سابق سیما نیز آخرین حضورش در آنتن تلویزیون به سال ۹۹ در برنامه «چهل تیکه» برمی‌گردد.

همچنین حضور ابوالفضل پورعرب بازیگر محبوب به سال گذشته در برنامه شب یلدای شبکه پنج سیما برمی‌گردد.

حضور مهدی تاج در آنتن تلویزیون که پیشتر همواره با چالش‌ها و حاشیه‌هایی روبه‌رو بوده این بار در برنامه «برمودا» به شکل دیگری رقم خواهد خورد.

ناصر ممدوح که اخیرا چهره متفاوتش با واکنش‌هایی همراه شده بود هم قرار است در برنامه «برمودا» به گفت و گو بنشیند.

منبع: همشهری‌آنلاین

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=10783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.