4

تاکید وزیر دفاع بر رسیدگی سریع به مطالبات و مشکلات ایثارگران

  • کد خبر : 9737
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
تاکید وزیر دفاع بر رسیدگی سریع به مطالبات و مشکلات ایثارگران
وزیر دفاع بر تلاش بی وقفه برای خدمت‌رسانی با حفظ کرامت انسانی و پاسخگویی سریع و رسیدگی به مطالبات و مشکلات ایثارگران تأکید کرد.

به گزارش شرق‌نگار به نقل از خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ آشتیانی در پیامی به مناسبت روز تشکیل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح نوشت: «بسم الله الرحمن الرحیم. سلام علیکم ۱۴ آبان یادآور صدور فرمان حکیمانه و انسجام بخش فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) برای تشکیل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح است.

نهادی که با گذشت ۱۴ سال از تاسیس آن تاکنون، گام‌های بلندی از خدمت، تلاش موثر و هدفمند در مسیر ارتقا منزلت، کرامت، معیشت، سلامت و توانمندسازی جامعه پرافتخار و شایسته تحت پوشش خود برداشته و به موفقیت‌های چشمگیری در مسیر تحقق اهداف و انجام ماموریت‌های خود دست یافته است و البته که این راه برای قدردانی، تکریم و خدمت خالصانه به خانواده معزز شاغلین و وابستگان نیروهای مسلح تا رسیدن به قله‌های بلند خرسندسازی و رضایتمندی ایشان، توقف و پایانی نخواهد داشت.

تلاش جهادی و بی وقفه برای خدمت رسانی با حفظ کرامت انسانی همکاران و خانواده محترم آنان، بهره گیری از فناوری‌های نوین برای تسهیل و تسریع خدمات و اطلاع رسانی به موقع، پاسخگویی سریع و رسیدگی به مطالبات و مشکلات، با نگاه ویژه به تکریم خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان، انتظار بنده از همکارانم در سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح است.

اینجانب بار دیگر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان نیروهای مسلح و همچنین جان برکفان و مدافعان شهید جامعه متعهد حوزه سلامت و درمان نیروهای مسلح، این روز ارزشمند را به شما پیشکسوتان محترم، مشترکان ارجمند و همکاران خدوم و پرتلاشم و خانواده زحمت کش سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح تبریک عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند منان، آرزوی سلامت ی و توفیق روزافزون شما عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت هدایت و رهبری نایب بر حق ایشان امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، مسئلت می‌نمایم.»

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=9737

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.