3
مدیرعامل شرکت فولاد سنگان عنوان کرد:

نگاه ما حضور بلندمدت در استان خواهد بود

  • کد خبر : 7959
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
نگاه ما حضور بلندمدت در استان خواهد بود
مدیرعامل شرکت فولاد سنگان گفت: حضو ما در صنایع مختلف معدنی و فولادی، حضور بلندمدت در استان است.

به گزارش شرق‌نگار، مدیرعامل شرکت فولاد سنگان در نخستین همایش تخصصی سرمایه‌گذاری در پارک علم و فناوری خراسان که با همکاری شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری فولاد مبارکه برگزار شد، گفت: توسعه  شرکت فولاد سنگان که تا سال ۱۴۰۷ ادامه دارد چیزی در حدود یک میلیارد دلار در خراسان رضوی خواهد بود که به نوبه خود ظرفیت عظیمی در کشور محسوب می‌شود.

وی در خصوص سرمایه‌گذاری در استان خراسان رضوی گفت: تلاش اکثر استان‌ها این است تا سرمایه‌گذار خارجی برای استان خود جذب کنند، اما ما علاوه بر اینکه سرمایه‌گذاری داخلی هستیم، بدون درخواست تسهیلات آمادگیاین را داریم تا سرمایه‌گذاری خوبی را در استان انجام دهیم.

علی امرایی با اشاره به اینکه در گروه فولاد مبارکه، نسبت به توسعه در استان خراسان رضوی نگاه ویژه‌ای وجود دارد، یادآور شد: نگاه ما در خراسن رضوی نگاه بلندمدت خواهد بود و این نگاه باعث شده تا در تمام حوزه‌ها اعم از علمی و فناوری، مسئولیت‌های اجتماعی و حوزه زیرساخت‌ها ورود کنیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نقش موثری در این حوزه‌ها در استان داشته باشیم.

وی در خصوص سرمایه‌گذاری در بخش انتقال آب از دریای عمان به استان خراسان رضوی، گفت: ۲۰ درصد از سهم انتقال آب از دریای عمان به استان در اختیار ماست و درواقع سهام‌دار این بخش خواهیم یود.

مدیرعامل شرکت فولاد سنگان، افزود: کل آب مصرفی صنایع حاضر در خواف در حدود ۱۲ میلیون متر مکعب است و آب مصرفی خواف نیز ۵۰ میلیون متر مکعب خواهد بود و مشهد و تربت‌حیدریه نیز درصدی از این مصرف را شامل می‌شوند.

وی در ادامه گفت: نگاه ما در صنایع مختلف معدنی و فولادی، حضور بلندمدت در استان خواهد بود و به دنبال آن هستیم تا از ایده شرکت‌های دانش‌بنیان و آن‌هایی که می‌توانند مشکلی از مشکلات صنعت را رفع کنند استفاده کرده و  ارتباطات خوبی را در جهت پیشرفت صنعت برقرار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در دنیا هزینه‌های زیادی در بخش آرندی (R & D) صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: یکی از نقاط قوت فولاد مبارکه سرمایه‌گذاری در این حوزه بوده است و به نوعی گوی سبقت را از دیگر رقبا گرفته است.

وی همچنین یادآور شد: شرکت‌های دانش‌بنیان و آن‌هایی که صاحب فکر و اندیشه در کشور هستند می‌توانند به اقتصاد کشور کمک کرده و از تهدیدهایی که صنعت کشور در حوزه برق و گاز با آن مواجه هست جلوگیری به عمل آورند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=7959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.