8

مدال برنز بدمینتون‌ بازان مشهدی در رقابت‌های کشوری

  • کد خبر : 8335
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۰۰
مدال برنز بدمینتون‌ بازان مشهدی در رقابت‌های کشوری
رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی گفت: بازی‌های رنکینگ سطح ۲ مردان ایران به میزبانی زنجان به پایان رسید و مدال برنز بازی های دونفره به تیم مشهد تعلق یافت.

شرق‌نگار: سید حسین رضوی با اشاره به اعزام بازیکنان مشهدی به رقابت‌های زنجان گفت: رقابت‌های رنکینگ سطح۲ مردان ایران به میزبانی زنجان برگزار شد و بازیکنان ما متأسفانه در مراحل ابتدایی جدول‌ها بازی را به حریفان واگذار کردند.

رضوی ادامه داد: اما در بازی‌های دونفره، هدف‌گذاری بهتری داشتیم و تیم دو نفره محمدجواد غریب و محمد زرچی توانستند بر سکوی سوم رقابت‌های امسال قرار بگیرند.

وی با اشاره به نقش غریب در این عنوان گفت: آقای غریب از جوانان فعال و با سابقه هیئت بدمینتون است و سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورمان را نیز دارد. همچنین در تیم بدمینتون «توس مسیر» به‌عنوان کاپیتان تلاش بسیار زیادی می‌کند و رقابت‌های زنجان را می‌توان بازگشت او به میادین عنوان کرد.

رضوی همچنین خاطرنشان کرد: زرچی نیز که در آستانه اعزام به بازی‌های دانشجویان جهان در روسیه قرار دارد، به‌عنوان بازیکن دوبل وی بسیار خوب ظاهر شد و خوشبختانه از ظرفیت‌های فنی خود به خوبی بهره برد.

رئیس هیئت بدمینتون خراسان رضوی در پایان عنوان کرد: تیم دو نفره مشهد با عبور از بازیکنان مطرح کشور در مرحله نیمه نهایی مغلوب نمایندگان سیستان و بلوچستان شدند و رتبه سوم را کسب کردند.

منبع: شهرآرانیوز

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=8335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.