7
در اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت ۲۵۳۲ شهید دیار سلسله الذهب عنوان شد:

وعده‌های خداوند دائمی‌ست

  • کد خبر : 9396
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹
وعده‌های خداوند دائمی‌ست
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خداوند به وعده‌اش عمل کرده و جبهه حق همیشه پیروز خواهد بود.
به گزارش شرق‌نگار، سردار علی فدوی، در اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت ۲۵۳۲ شهید دیار سلسله الذهب که در محل ورزشگاه انقلاب نیشابور برگزار شد، گفت: بنده به دیدار مادران شهید بسیاری رفته‌ام و دیده‌ام که عظمت یک شهید در دل مادر شهید است.
وی افزود: خداوند به وعده اش عمل کرده و جبهه حق همیشه پیروز خواهد بود. مبارزه‌ای که ۶۰ سال است شروع شده از سال ۴۲ تا سال ۵۷ که انقلاب پیروز شد و دشمنان ما اعتراف می‌کنند که در طی این سال‌ها، ایران منشا همه توانمندی بوده است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هرساله شاید بیش از صدها هزار مراسم بزرگداشت شهیدان در سراسر کشورمان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همه دیدند که دشمنان ما در سال گذشته، چه کارها و جنگی بر علیه ما برپا کردند، اما شکست خورده و نتوانستند موفقیتی کسب کنند.
فدوی با بیان این که وعده خدا حق است و همه مردم دنیا حلاوت شیرینی انقلاب اسلامی را خواهند چشید، گفت: ما باید از جبهه حق یعنی انقلاب اسلامی پاسداری کنیم و می‌دانیم که خداوند وعده داده که جبهه حق همیشه پیروز است. خداوند در قرآن به صراحت گفته دو حزب بیشتر نیست. یکی حزب خدا و دیگری حزب شیطان و حزب خدا همیشه پیروز است.
وی گفت: وعده‌های خداوند همیشه دائمی بوده است و ما اسلام، پیامبر، اهل بیت و وعده بزرگ الهی یعنی ظهور امام زمان (عج) و شهدا را داریم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر روز، توانمندی‌های ما بیشتر از دیروز است و ما قوه و استطاعت خودمان را بالاتر می‌بریم و وقتی که خداوند مقرر کرد قدرت انقلاب اسلامی را به صهیونیست‌های کودکش نشان خواهیم داد.
در ادامه گفت: شهدا راه خود را رفته‌اند و بزرگداشت شهدا جهادی‌ست که برای ما خیر دارد و ما باید قدر این بزرگداشت‌ها را دانسته و به وظیفه‌ای که در قبال شهدا داریم عمل کنیم.
لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=9396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.