0
دبیر شورای ائتلاف نیروهای اسلامی عنوان کرد:

موضوع همکاری با چهره‌های اعتدالی منتفی است

  • کد خبر : 11140
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
موضوع همکاری با چهره‌های اعتدالی منتفی است
دبیر شورای ائتلاف نیروهای اسلامی گفت: مطابق با اساسنامه، موضوع همکاری با چهره‌های اعتدالی منتفی خواهد بود.

عباس پارسایی راد در نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خراسان رضوی، گفت: رزومه و توانمندی افراد متقاضی در کارگروهی و باتوجه شاخصه‌های قابل سنجش آنها شامل توانمندی‌های تخصصی و عمومی، مقبولیت اجتماعی و سوابق، بررسی خواهد شد.

وی افزود: از بین نامزدها، ۵۰ نفر که بیشترین امتیاز را کسب کنند به کارگروه دیگری دعوت خواهند شد و ضمن مصاحبه مجدد به مدت ۱۵ دقیقه برنامه کاری خود را مطرح خواهند کرد.

دبیر شانا خراسان رضوی ادامه داد: در نهایت در مرحله جمع بندی، سوابق ۱۵ نفر از منتخبین این ۵۰ نامزد به علاوه نمایندگان مستقر و کنونی حوزه انتخابیه مشهد و کلات مجمع عمومی شورای ائتلاف استان بررسی شده و پنج نامزد نهایی انتخاب و به تهران اعلام می شوند.

وی افزود: اگر نامزدی به این انتخاب اعتراض داشته باشد، می تواند به هیات داوری در تهران اعتراض خود را اعلام کرده و در نهایت تهران پنج منتخب نهایی شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه مشهد و کلات را اعلام کرده و آقای «حداد عادل» اسامی این افراد را جهت بهره برداری در فهرست های انتخاباتی “شانا” به وزارت کشور ارسال می کند.

پارسایی راد گفت: بر اساس فضای موجود در شهرستانها گزینش نامزدها بر اساس ۲ برابر کرسی های حوزه انتخابیه در مجلس انجام می شود، البته به طور قطع حداقل ها در میان نامزدهای انتخابی باید رعایت شود.

وی بیان داشت: نباید بزرگان شهر را برای حمایت از یک ائتلاف و لیست خرج کنیم و بعد وقتی بواسطه برخی ندانم کاری ها اتفاقاتی برای لیست می افتاد از بزرگان شهر هزینه شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای اسلامی در خصوص ائتلاف با برخی چهره های جریان اعتدالی در دیگر حوزه های انتخابیه استان گفت: مطابق اساسنامه و شرایطی که برای فعالیت و همکاری شورای ائتلاف در استان با سایر جریانات و احزاب تعیین شده، موضوع همکاری با چهره های اعتدالی منتفی است.

فرآیند انتخابات نیازمند بکارگیری همه ظرفیتها است

رییس جدید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی”شانا” در خراسان رضوی نیز گفت: از همه ظرفیتها باید در فرآیند انتخابات استفاده شود، لذا هر تشکیلاتی آزاد است، در قالب قانون برای خودش فهرست انتخاباتی مجزا تعیین کند ما نیز لیست و فهرست خود را اعلام می کنیم.

غلامرضا بصیری پور افزود: نامزدها برای بررسی رزومه در قالب شانا ملزم به امضای میثاق نامه برای انصراف روند انتخابات نیستند و فقط در مرحله آخر میثاق نامه ای برای ۱۵ نفر نامزد منتخب تعیین می شود.

وی ادامه داد: تمام تصمیم ها برای بررسی سوابق نامزدها در مشهد انجام می شود و هیات موسس تا مرحله آخر این روند را ادامه خواهد داد، در نهایت اسامی پنج نفر به تهران جهت تصمیم گیری ارسال می شود.

ربیس شانا خراسان رضوی خاطر نشان کرد: شورای اتئلاف استان بخشی از منابع مالی برای مصارف جاری خود را از تهران تامین می کند، پنج نامزد منتخب نیز مبلغی را به عنوان مشارکت به میدان تبلیغات انتخاباتی می آورند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=11140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.