6

پذیرائی از ۳۰ هزار زائر پیاده رضوی توسط ایستگاههای صلواتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

  • کد خبر : 8979
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
پذیرائی از ۳۰ هزار زائر پیاده رضوی توسط ایستگاههای صلواتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان در ایستگاههای صلواتی حاشیه شهرک از 30 هزار زائر پیاده حرم رضوی پذیرائی نمود.

به گزارش شرق‌نگار، جعفر فرشچی طوسی ، با اشاره به اولویت و اثربخشی ویژه ارائه خدمات به زائران امام مهربانی ها، افزود: امسال در ۱۰ شهرک و ناحیه صنعتی و در پنج محور شهرکها ونواحی صنعتی کاویان ، قوچان ، نیشابور ، بینالود ، تربت جام ، نصرآباد ، فریمان ، تربت حیدریه ، توس ، مشهد (کلات) ، ماشین ابزار ، چناران ، رضوی به حدوداً ۳۰هزار نفر از زائران در ایستگاه های صلواتی این شرکت خدمت رسانی نمود.

وی ادامه داد : شهرکهای صنعتی و صنعتگران تلاش کردند بهترین امکانات را برای زائران ارائه کنند و روزانه به طور شبانه روزی خدمات رایگان در سطح شهرک‌های صنعتی اعم از امکانات بهداشتی، درمانی، تغذیه‌ای و رفاهی برای استقرار زائران تدارک دیده شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ، اظهار کرد: توسط شهدای گمنام نیز تعداد ۵۵۰ نفر زائر پیاده حرم مطهر رضوی اسکان و خدمات رسانی به زائران این آستان مقدس توسط پرسنل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی صورت پذیرفت که این پذیرایی و اسکان تا پایان شب گذشته روز شنبه هفته جاری به مدت سه شبانه روز ادامه داشته است.

فرشچی خدمت رسانی به زائران رضوی را توفیقی الهی دانست و ابراز کرد: علاوه بر پذیرایی و اسکان زائران امام هشتم(ع)، برنامه‌های فرهنگی از جمله زیارت امام رضا(ع)، برپایی اقامه نمازجماعت، پاسخگویی به سوالات شرعی ،توزیع اقلام تبرکی، حلقه‌های معرفت و عزاداری و مداحی برای زائران انجام شده است.

وی ، عنوان نمود : محل اسکان زائران با وسعتی بالغ بر دو هزار مترمربع فضای سرپوشید در دو مدرسه و ملزومات اسکان نظیر مکان خواب، مکانی برای استحمام و مواردی از این قبیل را برای روزانه ۵۵۰ نفر از خواهران و برادران زائر انجام شده است.

فرشچی در پایان با بیان اینکه فرهنگ رضوی گسترش پیدا کرده، گفت : اشاعه این فرهنگ از طریق پیاده روی زیارت امام رئوف درسطح کشور و جهان اسلام گسترش یافته، زیرا هر زائر سفیری است که معارف مطهر رضوی را به دیگران معرفی و ترویج خواهد داد.

منبع: شرکت شهرک‌های صنعتی

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=8979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.