9
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد:

نام نویسی انتخابات ششمین دوره هیأت ‌مدیره سازمان نظام پرستاری

  • کد خبر : 8131
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
نام نویسی انتخابات ششمین دوره هیأت ‌مدیره سازمان نظام پرستاری
انتخابات ششمین دوره هیأت ‌مدیره‌های سازمان نظام پرستاری کشور از دهم مرداد ماه همزمان با سراسر کشور در مشهد آغاز می گ‌شود.

به گزارش شرق‌نگار، نام‌نویسی کاندیداهای انتخابات ششمین دوره هیأت ‌مدیره های سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران از دهم مرداد ماه همزمان با سراسر کشور در مشهد آغاز می شود.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با وب دا عنوان کرد: متقاضیان نام نویسی در هیأت مدیره مشهد و شهرستانهای تابعه( چناران- فریمان-کلات-سرخس – طرقبه و شاندیز – گلبهار) می‌توانند از دهم الی ١٩ مرداد با حضور در ستاد اجرایی انتخابات نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

دکتر صادقی خاطر نشان کرد: بر این اساس تمامی اتباع ایرانی پرستار، بهیار، اتاق عمل ،هوشبری و رده های وابسته پرستاری می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات هیات مدیره پرستاری مهر ماه امسال برگزار می شود تصریح کرد: تلاش می شود ضمن ایجاد شور و نشاط،این انتخابات با ساز و کار مشخص و شفاف و در نهایت هماهنگی و سلامت انجام شود و جایی برای ابهام و انتقاد وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: انتخابات نظام پرستاری در شهرستانهای تایباد (باخرز)، خواف (رشتخوار)، کاشمر (کوهسرخ، بردسکن و خلیل آیاد )،قوچان و درگز  به صورت مستقل برگزار می  شود و لازم است نامزدهای هیأت مدیره در شهرستانهای یاد شده مدارک خود را شخصاً و مستقیماً به هیأت اجرایی انتخابات سازمان نظام پرستاری مستقر در شبکه بهداشت و درمان همان شهرستان تحویل دهند.

منبع: علوم‌پزشکی مشهد

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=8131

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.