4

برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

  • کد خبر : 9350
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج
مسئول فضای مجازی سپاه امام رضا(ع) از برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج خبر داد.

به گزارش شرق‌نگار، عبدالله امینی‌فر در نشست خبری مرحله استانی پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: تمامی تیم‌های شرکت‌کننده در طول ۴۸ ساعت و در سه رشته، پویانمایی، بازی‌های موبایلی و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: ظرفیت‌های بی‌کرانی در فضای مجازی و رسانه وجود دارد و ما در جنگ ترکیبی سختی قرار داریم و دشمنان از تمام ظرفیت خود در جهت ضربه‌زدن به ما بهره می‌برند.

مسئول فضای مجازی سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه مهمات این جنگ محتوا است، اظهار کرد: به همین دلیل می‌طلبد ظرفیت فضای مجازی و رسانه پای کار آیند و یکی از اتفاقات مهمی که در پنج سال انجام می‌شود، تولید محتوای بسیج، با هدف شناسایی استعداد و طرفیت‌هایی که در جامعه وجود دارد، است. یکی از موضوعات محوری امسال را پیوند ملت ایران و افغانستان قرار دادیم و تاکید ما بر این است که مفاخر مشترک ما و افغانستان باید بیش از پیش شناخته شوند.

امینی‌فر گفت: رویداد از پنجشنبه ۲۷ مهرماه در سالن مفاخر نمایشگاه بین‌المللی مشهد شروع و تا صبح شنبه ۲۹ مهر ادامه خواهد یافت، در رشته برنامه‌های کاربردی ۱۲ تیم، در بازی‌سازی ۷ تیم و در پویانمایی ۲۱ تیم حضور پیدا خواهند کرد. در تیم داوری نیز، ظرفیت خوب استان را بکار گرفته‌ایم.

وی در ادامه گفت: امسال برای اولین بار حضور پنج تیم از کشور افغانستان را خواهیم داشت، تصریح کرد: در هر سه رشته به تیم برتر، تندیس، لوح یادبود و مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان جایزه اعطا خواهد شد. مرحله کشوری در دهه فجر با حضور تیم‌های برتر استان‌ها، در تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان این نکته که تیم‌هایی که محصول خوبی ایجاد کنند به عضویت پارک علم و فناوری خراسان درخواهند آمد، یادآور شد: این شورا چهار کارگروه دارد که یکی از ان‌ها کارگروه محتواسازی فضای مجازی و رسانه است.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=9350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.