3

برگزاری رویداد «بزرگترین عید» از ۱۳ تیرماه/ توجه به حاشیه شهر با تعریف رویدادهای فرهنگی و بین‌المللی

  • کد خبر : 7785
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۵۴
برگزاری رویداد «بزرگترین عید» از ۱۳ تیرماه/ توجه به حاشیه شهر با تعریف رویدادهای فرهنگی و بین‌المللی
معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: رویداد «بزرگترین عید» همزمان با دهه ولایت، از 13 لغایت 18 تیرماه در رسالت 81 برگزار می‌‎شود.

به گزارش پایگاه شرق‌نگار، “حسین باغگلی” با بیان اینکه این سازمان سعی کرده در ایام دهه ولایت، توجه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر داشته باشد، اظهار کرد: برهمین اساس، اولین رویداد بین‌المللی «بزرگترین عید» در بولوار رسالت، رسالت ۸۱ برگزار و برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این رویداد، ۶ جُنگ با حضور هنرمندانی از کشورهای اسلامی و همچنین کشور عزیزمان پیش‌بینی شده، گفت: علاوه بر این، جشنواره غذا نیز یکی از برنامه‌های جنبی این رویداد است.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد توجه به ظرفیت‌های بومی و محلی، تقدیر از خانواده معظم شهدا، تکریم سادات و سنت زیبای دیدار با سادات را از جمله ویژه‌برنامه‌های محوری رویداد «بزرگترین عید» دانست.

باغگلی با بیان اینکه با برگزاری رویداد «بزرگترین عید» سعی داریم فضای بانشاط و شادی را در ایام مقارن با عید سعید غدیر رقم بزنیم، افزود: با تعریف پیوست‌های جشنواره‌ای و شادمانی و برنامه‌های نورافشانی سعی داریم فضای مفرحی را برای عموم شهروندان، به ویژه مناطق حاشیه شهر رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: تفاوتی بین مناطق کم‌برخوردار و برخوردار شهر قائل نیستیم و با تعریف رویدادهایی چون «ماه امت» و «بزرگترین عید» سعی داریم اعتماد به نفس و خودباوری را در ساکنان حاشیه شهر تقویت کنیم و فضا را به سمت ارتقاء تعلق خاطر شهروندان نسبت به شهر سوق دهیم

باغگلی با بیان اینکه رویداد «بزرگترین عید» از ۱۳ تیرماه لغایت ۱۸ تیرماه برگزار می‌شود، گفت: سعی سازمان فرهنگی بر این بوده تا فضای بانشاط و شاد عید غدیر را پس از عید نیز همچنان استمرار ببخشد.

منبع: جهان‌شهر

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=7785

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.