4

مشاور سازمان غذا و دارو از برند اکونوریس رونمایی کرد

  • کد خبر : 9865
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۲۹
مشاور سازمان غذا و دارو از برند اکونوریس رونمایی کرد
با حضور جمعی از مدیران استانی و اساتید دانشگاهی، برند اکونوریس با حضور مشاور سازمان غذا و دارو رونمایی شد.

به گزارش شرق‌نگار، طی مراسمی با حضور دکتر جعفر نیکزاد، مشاور رئیس سازمان غذا و دارو در امور فعالیت‌های دانش‌بنیان سلامت‌محور، از نخستین شتاب‌دهنده تخصصی فرمولاسیون دارویی در حوزه ارزش فرآورده‌های دارویی شرق کشور رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه که با حضور  مهندس امین رئیس مرکز رشد دانشگاه فردوسی و مهندس داوویان کارشناس مسئول ارزیابی و نظارت بنیاد ملی نخبگان خراسان رضوی برگزار شد، مهندس منصوری نماینده کارگزاری ستاد زیست فناوری به عنوان ارزیاب شرکت توسعه نوآوری و فناوری تدبیر سینا جهت بازدید از کلیه امکانات و پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه پروژه، نیازسنجی راه اندازی مرکز فرمولاسیون دارویی و بررسی روند پیشرفت پروژه در مرکز بیوتکنولوژی شمال شرق کشور حضور یافت.

شرکت فضل دارو یکی از موفق ترین شرکت‌های دانش بنیان سطح استان با بهره‌مندی از فضای فیزیکی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع،  سابقه فعالیت در بخش‌های مختلف حوزه سلامت نظیر تولید محصولات دارویی دانش بنیان و همچنین راه اندازی نخستین شتاب‌دهنده دارویی شمال شرق کشور را در کارنامه خود دارد.

همچنین اکونوریس نخستین شتاب‌دهنده تخصصی فرمولاسیون دارویی در حوزه ارزش فرآورده‌های دارویی شرق کشور است که با پشتیبانی شرکت فضل دارو و سنجش آزمای شرق، ایده‌های خلاقانه حوزه فناوری های زیستی را در بستری مناسب، به سمت تجاری سازی و تولید صنعتی محصول هدایت می‌کند. گفتنیست این شتابدهنده، علاوه بر ارائه خدمات مشاوره ای و مالی، معرفی به سرمایه گذار، پیگیری امور حقوقی استارتاپ ها و فناوران به ارائه خدمات کارگاهی و آزمایشگاهی و صنعتی نیز می پردازد.

با توجه به گستردگی دامنه فعالیت فضل دارو، این شرکت جهت احداث کارخانه داروسازی و  ساختمان پزشکان فضل در شهرستان نیشابور و همچنین بهره‌مندی از منابع انسانی و تجاری سازی ایده‌های دانشگاهی، آماده همکاری با اساتید هیئت علمی، دانشجویان و علاقه مندان این حوزه نیز خاوهد بود.

شایان ذکر است، طی جلسه ارزیابی، مدیرعامل و نمایندگان پروژه به سوالات تیم ارزایاب پاسخ دادند.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=9865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.