15

دیدار استاندار خراسان رضوی و معاونین با تولیت آستان قدس رضوی

  • کد خبر : 3715
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
دیدار استاندار خراسان رضوی و معاونین با تولیت آستان قدس رضوی
استاندار خراسان رضوی به همراه معاونین همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر به همراه معاونین خود با حجت الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در محل این آستان مقدس دیدار و گفت و گو کرد.

نظری در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی به معرفی معاونان استاندار و برنامه‌های انجام شده پرداخت.

استاندار خراسان رضوی به برنامه های اقتصادی استان اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه اقتصادی، مهم ترین مشکلی که بررسی کرده‌ایم و اولویت دارد، مرکزیت و اداره جریان اقتصادی استان بود. لذا به دنبال رفع آن در قالب یک قرارگاه با مدیریت متمرکز در بخش‌های مختلف اقتصادی هستیم.
نظری به طرح مباحث حوزه عمرانی پرداخت و گفت: حدود ۲۵۰ پرونده مرتبط با تغییر کاربری‌ها مرتبط با کمیسیون ماده پنج وجود داشت که بعضا تا ۱۰ سال معطل این کمیسیون بوده‌اند و خوشبختانه امروز کاملا به پرونده‌ها رسیدگی شده است و حتی در سفرهای شهرستانی برگزار شده، این کمیسیون در شهرستان‌ها هم تشکیل شده تا امور رسیدگی شود.

استاندار خراسان رضوی همچنین با اشاره به اهمیت حوزه زیارت و مدیریت امور زائران خاطرنشان کرد: رونق حوزه زیارت در استان، زیرساخت‌ برای همه عرصه‌ها و بخش‌ها اعم از تاثیرات اجتماعی، روانی و اقتصادی در پی خواهد داشت. در این راستا پیش بینی برنامه برای زائران خارجی و گستره امر زیارت در داخل به همراه اقدامات ذیل کارگروه ملی زیارت از جمله برنامه‌های مشخص شده برای این حوزه است.

تولیت آستان قدس رضوی هم در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی اظهار کرد: امام راحل فرمودند که انبیاء ما هم چنین مردمی به مانند مردم عزیز ما نداشتند. لذا باید گفت این مردم شایسته خدمت هستند هرچند کوتاهی‌هایی هم شده اما اکنون فرصت خوبی که به مسئله خدمت جامه عمل پوشاند.

آیت الله مروی ادامه داد: دولت محترم با شعارهای عدالت محوری و پیروی از منویات مقام معظم رهبری به میدان آمده است که مردم هم منتظر هستند تا نتایج را ببینند. لذا همه باید کمک کنیم تا این دولت موفق شود و به آن اهداف بلندی که دارد برسد و رضایت مردم را جلب کند.

وی تاکید کرد: مردم عزیز ما سال‌ها سختی‌ها و فشارهای فراوانی را تحمل کردند که از روی بصیرت و آگاهی بود و شایسته هرگونه خدمت و نوکری هستند.

تولیت آستان قدس رضوی به استاندار خراسان رضوی ابراز کرد: ان‌شاءالله دوره استانداری شما و همکارانتان یک دوره درخشانی در طی دوران استانداری خراسان رضوی باشد و لذا ما هم آنچه در توان داشته باشیم و بستر برای کمک باشد، دریغ نخواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=3715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.