14

دستگیری ۴۰ اوباش شرور در مشهد

  • کد خبر : 1164
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
دستگیری ۴۰ اوباش شرور در مشهد
جانشین فرماندهی انتظامي خراسان رضوی از دستگیری ۴۰ اوباش شرور و کشف ۴ قبضه اسلحه کمری و ۱۴ قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز در مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شرق‌نگار به نقل از روابط عمومی پلیس، جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۴۰ تن از اوباش شرور و کشف ۴ قبضه سلاح کمری، ۱۴ قبضه سلاح شکاری غیر مجازو ۳۷ قبضه سلاح سرد در مشهد خبر داد.
سرتیپ دوم پاسدار ابراهیم قربانزاده در تشریح این خبر گفت: پنجمین مرحله طرح سراسری مبارزه با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت و ماموران انتظامی مشهد در عملیاتی هماهنگ با پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی و اقدام اطلاعاتی ۴۸ ساعته ،متهمانی را در این رابطه شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: در این عملیات ضربتی که با هدایت مستقیم سرهنگ صارمی ساداتی ،فرمانده انتظامی مشهد انجام شد ۴۰ تن از اوباش تحت تعقیب دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان ۴ قبضه سلاح کمری، ۱۴ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، ۳۷ قبضه سلاح سرد و حدود ۱۸۰ گرم هرویین کشف شد.
سردار قربان‌زاده خاطر نشان کرد:یکی از محورهای اساسی طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی کنترل متهمان پرونده‌های شرارت و اوباش سابقه‌دار است که در این رابطه ۶۱ نفر از آنان مورد پایش قرار گرفته و خوشبختانه مشخص شد این افراد به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند و هیچ گونه اقدام مجرمانه‌ای از آنان مشاهده نشده است.
وی گفت:طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با اراذل و اوباش با جدیت و به طور مستمر در دستور کار پلیس خراسان رضوی قرار دارد و افرادی که بخواهند نظم و آرامش شهروندان را خدشه‌دار کنند با برخورد قانونی و قاطعانه پلیس روبرو خواهند شد.
سردار قربان‌زاده در پایان از همکاری آگاهانه شهروندان فهیم و قانون مدار در مشهد مقدس و استان خراسان رضوی و همچنین حمایت و همراهی دستگاه قضایی با پلیس تشکر کرد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=1164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.