2
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش عنوان کرد:

جوانان هدف دشمن در جنگ نرم هستند

  • کد خبر : 10495
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
جوانان هدف دشمن در جنگ نرم هستند
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: هدف دشمن در جنگ نرم جوانان هستند.

به گزارش شرق‌نگار، امیرسرتیپ رضا آذریان ظهر پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای ارتش در شهرستان گلبهار که با حضور خانواه های معظم شهدا و مسوولین لشکری در دانشگاه آزاد گلبهار برگزار شد، ضمن ارج نهادن به مقام شهدای انقلاب و مدافع حرم و امنیت اظهار کرد: قدر خانواده شهدا را بدانیم و این محفل مخصوص شهدایی است که امنیت را مدیون آن ها هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش بیان کرد: شهدا با هدف تضمین استقلال کشور جان خود را نثار انقلاب کردند. امروز به آن ها لقب قهرمان کشور می دهیم. قهرمانان بسیاری در عرصه های مختلف داریم اما شهدا به معنای واقعی کلمه قهرمان هستند و تجلیل آن ها وظیفه ماست.

وی گفت: خانواده شهید صبر و استقامت کردند و بوسه میزنم بر چادرشان و به وجودشان افتخار می کنیم. رهبر می فرمایند یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و خانواده شهدا این رسالت سنگین را بر عهده داشتند.

آذریان با اشاره به اینکه شهدای ارتش اولین مدافعان انقلاب هستند، ابراز کرد:وقتی انقلاب به پیروزی رسید، دشمن نقشه های بسیاری را طرح کرد تا نظام از بین برود اما با حضور شهدای جان برکف موفق نشد و اجازه ندادند یک وجب خاک ایران دست دشمن بیفتد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای سپاه پاسداران و بسیج و مردم متحد شدند و انقلاب را تثبیت کردند. منجر به شکست دشمن شدند و حماسه خلق کردند. امام فرمودند در جنگ ابهت ابرقدرت جهان را شکست دادیم و اقتدار به وجود آوردیم.

وی ابراز کرد: اگر دشمن شهدا را به شهادت رساند اما راه آن ها ادامه دارد. در جبهه مبارزه با تکفیر و داعش، حاج قاسم سلیمانی نیروی موثر و وحدت بین انقلابیون ایجاد کرد.

آذریان خاطرنشان کرد: در مرزهای جمهوری اسلامی، نیروی ارتش و سپاه و بسیج آماده دفاع هستند چرا که رهبر فرمودند دفاع همچنان باقی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه باید نهم دی روز بصیرت را ارج دهیم و در خط ولایت استقامت کنیم، افزود: دشمن در جنگ نرم جوانان را هدف گرفت و مردم در حماسه نهم دی در میدان حضور اثربخش داشتند.

منبع: مهر

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=10495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.