5

سکوی پرشی برای جوانان خواهیم بود

  • کد خبر : 7764
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
سکوی پرشی برای جوانان خواهیم بود
مدیرعامل تیم کشتی جاودانی گفت: خراسان در گذشته قطب کشتی ایران بوده اما جایگاه واقعی خود را از دست داده است و باید با همکاری و تعامل ورزش استان، کشتی خراسان به جایگاه قبلی خود باز گردد.

به گزارش شرق‌نگار، «حسن تازیکی» مدیرعامل تیم جاودانی امروز چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی تیم کشتی گروه ساختمانی جاودانی که در هتل ثامن طرقبه برگزار شد ضمن ابراز امیدواری برای قهرمانی در لیگ‌ دسته یک و حضور در لیگ برتر بیان کرد: ما در لیگ دسته یک با اقتدار حضور داشتیم و امیدواریم این روند در سالهای بعد به صورت حضور در لیگ برتر و قهرمانی ادامه داشته باشد.

مدیر عامل تیم کشتی جاودانی با اشاره به ورود مالک این تیم در خصوص تشکیل تیم جاودانی، گفت: ایشان با ورود در این حوزه به جوانان با انگیزه کمک بزرگی کردند و سکوی پرشی برای دیگر کشتی گیران شدند.
تیم کشتی جاودانی سکوی پرشی برای دیگر جوانان است.

در ادامه «جعفر شمس» مدیر فنی تیم کشتی تیم ساختمانی جاودانی ضمن تشکر ویژه از مالک تیم جاودانی مشهد و حسن تازیکی مدیرعامل تیم، گفت: اینکه امروز افرادی در وضعیت اقتصادی کنونی بدون هیچ چشم داشتی در این ورزش ورود و هزینه کند جای تقدیر دارد.

وی همدلی و همراهی با این تیم را بسیار مهم دانست و افزود: خراسان در گذشته قطب کشتی ایران بوده اما جایگاه واقعی خود را از دست داده است و باید با همکاری و تعامل ورزش استان، کشتی خراسان به جایگاه قبلی خود باز گردد.

شمس با بیان اینکه سال گذشته در مسابقات لیگ دسته یک شرکت کردیم ولی به دلایلی به نتیجه خوبی نرسیدیم، در ادامه به علت عدم ورود اسپانسرها در کشتی اشاره کرد و افزود: سال گذشته با مبلغ و هزینه ای وارد لیگ دسته یک شدیم که امسال این هزینه چند برابر شده.

شمس تصریح کرد: در گذشته اگر کسی وارد ورزش می شد در پرداخت مالیات معاف می شد ولی الان برای معافیت از مالیات، باید باشگاه را ثبت کنید و این موجب می شود که افراد ورود کمتری در بحث اسپانسری و پشتیبانی داشته باشند.

حدود ۳۰ درصد کشتی گیران ما خراسانی هستند
در ادامه «محمد حسن زاده» مربی تیم جاودانی نیز ضمن تبریک بر کسب قهرمانی توسط این تیم، بیان کرد: تیم ما با اقتدار در مرحله نیمه نهایی اول شد و در مرحله یک هشتم تمام رقبا را کنار زد.
وی با اشاره به حضور نفرات شاخص و برجسته از کشتی گیران در این تیم، گفت: برخی عضو تیم‌ ملی هستند و حدود ۳۰ درصد کشتی گیران ما خراسانی هستند و درصد هستیم از کشتی گیران خراسانی بیشتر بهره مند شویم.

حسین زاده با اشاره به مسابقات نیمه نهایی که روز گذشته در مشهد برگزار شد، بیان کرد: چند تیم قوی در این لیگ حضور داشتند که خوشبختانه مقام اول را کسب کردیم و امیدواریم فینال جذابی را پیش رو داشته باشیم.

کشتی خراسان از جایگاه واقعی خود فاصله گرفته است
«رضا افضلی» سرمربی تیم جاودانی نیز در این جلسه بیان کرد: امروز کشتی خراسان در جایگاه گذشته خود قرار ندارد و نگاه وفاق و همدلی کشتی خراسان را به جایگاه اصلی خود باز می گرداند.

این سرمربی با بیان اینکه نگاه فدراسیون به لیگ‌ کشتی نگاه پشتوانه سازی است و می خواهد اسپانسر ورود کنند، افزود: ما دنبال در ابن مسابقات تنها به دنبال نتیجه نیستیم و می خواهیم کشتی خراسان به جایگاه قبلی دست پیدا کند و به کشتی خراسان کمک کنیم.

وی با بیان اینکه هیئت کشتی کوتاهی نداشتند ولی معمولا مسابقات لیگ را باید اسپانسرها و لیدرهای تیم اداره کنند، افزود: ثبت قرارداد و درخواست همکاری داشتند.

افضلی گفت: در سال گذشته این تیم با قدرت وارد لیگ‌ شد ولی تداخل برنامه ها، موجب آسیب در تیم‌ گردید.

وی افزود: در مسابقات لیگ دسته یک باید از کشتی گیرهای زیر ۲۱ سال و سه کشتی گیر بالای ۲۳ استفاده کنیم و این موجب دقت نظر زیاد در جذب کشتی گیر برای تیم ما بوده است.

سرمربی تیم کشتی جاودانی با بیان اینکه هدف همه تیم ها خدمت به کشتی کشور است، گفت: سه کشتی گیر جوانان ما چون ثبت تیم ملی شدند نتوانستیم اسم آنها را ثبت کنیم.

افضلی بیان کرد: کشتی خراسان باید انرژی و سرمایه خود را برای برگشتن با جایگاه قبلی خود بگذارد و تعامل ها نیز موثر است ضمن اینکه مسابقات فینال لیگ دسته یک ۱۵ تیر ماه در تهران احتمالا برگزار می شود.

از افراد شاخص برای حضور در تیم استفاده می کنیم
در ادامه «مسعود اسماعیلی نژاد» سرپرست تیم بیان کرد: گروه ساختمانی جاودانی دو سال زمان برده تا پا در عرصه مسابقات لیگ‌ کشور جهت شکوفایی در رده های نوجوانان و جوانان و پایه بگذارد و امسال مطابق با سالهای گذشته مسابقات لیگ‌ کشتی محلات راه اندازی شود، این تیم در این لیگ شرکت خواهد کرد.

وی افزود: چون تیم جاودانی به صورت مستقل تیم را به جلو حمایت می کند تاکنون درخواستی به شهرداری برای کمک نداشته است و ما ۲۵ کشتی گیر می توانیم داشته باشیم.

سرپرست تیم کشتی جاودانی گفت: چون هدف قهرمانی است از افرادی استفاده کنیم که شاخص باشند و ما در لیگ فقط دنبال برد هستیم و ما می خواهیم که این تیم باشگاه تشکیل دهد و اگر همکاری تربیت بدنی باشد شاید در ورزشهای دیگر نیز بتواند تیم داری کرد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=7764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.