0

تشریح مهم‌تریم برنامه‌های حوزه بسیج اصناف

  • کد خبر : 10587
  • ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲:۲۳
تشریح مهم‌تریم برنامه‌های حوزه بسیج اصناف
از سوی رئیس سازمان بسیج اصناف؛ مهم‌تریم برنامه‌های حوزه بسیج اصناف تشریح شد.

به گزارش شرق‌نگار، غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف در نشست روسای اتاق اصناف مراکز استان‌ها که سه‌شنبه ۱۲ دی ماه با حضور مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران و علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، برنامه‌های اجرایی بسیج اصناف در رونق تولید را تشریح کرد.

وی در این نشست خطاب به سخنگوی و دبیر هیأت دولت گفت: چنانچه نظرات کارگروه‌های تخصصی بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی مورد توجه بخش‌های مختلف دولت قرار گیرد، شاهد شکوفایی بیشتر اقتصاد و رفع موانع اقتصادی خواهیم بود.

رئیس سازمان بسیج اصناف ضمن تشکر از دولت که به بخشی از پیشنهادهای بسیج اصناف در خصوص صنعت و صنف طلا جامه عمل پوشید، گفت: از دولت درخواست داریم در تصمیم گیری‌های اقتصادی بیش از پیش از بسیج و بخش مردمی استفاده شود و این موضوع را را در قوانین، بخشنامه ها و دستورالعمل ها مد نظر قرار دهند.

غلامرضا حسن پور در ادامه به تشریح مهمترین برنامه حوزه بسیج اصناف پرداخت و گفت: گسترش آموزش فقه و معنویت در اصناف، تقویت و توسعه گروه‌های جهادی فنی تخصصی و همچنین رفع موانع اقتصادی در حوزه اصناف، مهمترین برنامه‌های ما در حوزه بسیج اصناف است.

منبع: اتاق اصناف ایران

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=10587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.