4
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد:

برپایی ‌میز خدمت ‌در مناطق ‌محروم ‌و حاشیه شهر ‌مشهد

  • کد خبر : 10906
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۲
برپایی ‌میز خدمت ‌در مناطق ‌محروم ‌و حاشیه شهر ‌مشهد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: اجرای هشت هزار برنامه ویژه دهه فجر توسط کمیته‌های برگزاری چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش شرق‌نگار، حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ویژه برنامه های دهه فجر شامل فرهنگی، ورزشی، هنری، قرآنی، جشنواره، نشست بصیرتی، طرح مواسات و یادواره شهدا است.

وی افزود: نواختن زنگ انقلاب، عطرافشانی گلزار شهدا، اجتماع مردمی با سخنرانی استاندار، نورافشانی در ۳۱۳ نقطه مشهد و رژه موتوری ۱۲ بهمن از جمله برنامه‌های دهه فجر در خراسان رضوی خواهد بود.

وی با اشاره به برپایی ‌میز خدمت ‌در مناطق ‌محروم ‌و حاشیه شهر ‌مشهد، یادآور شد: طرح غربالگری ‌سلامت،‌ حقوقی ‌و ‌مشاوره، نشست علمی با موضوع تاثیر انقلاب اسلامی در مسائل بین المللی و برگزاری ۱۰ نشست علمی با موضوع انقلاب اسلامی در مدارس علمیه از دیگر برنامه‌هایی است که در این دهه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پروژه‌های مختلفی نیز در این دهه در بخش‌های صنعت، ارتباطات و مخابرات، محرومیت زدایی، توسعه شهری،کشاورزی و منابع طبیعی، انرژی، بهداشت و درمان، حمل و نقل جاده ای، آموزش، توسعه روستایی، تامین آب و اجرای شبکه های فاضلاب، توسعه و اجرای زیرساخت های شهرک های صنعتی، توسعه و خدمات عشایری و مسکن مهر کلنگ زنی شده و یا به بهره برداری خواهد رسید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با قدردانی از حضور پرشور مردم در ۲۴ راهپیمایی و مراسم که از ابتدای امسال تاکنون در خراسان رضوی برگزار شد، افزود: شعار محوری امسال جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن انتخاب شده است.

رییس کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر خراسان رضوی هم گفت: اجرای ۳۰۹ برنامه از جمله شرکت در نماز جمعه، زنگ انقلاب در کارخانه ها و برگزاری مسابقات ورزشی از برنامه های مورد نظر در این دهه است.

محمد امین بابایی افزود: به همین مناسبت ۱۵ تا ۱۹ بهمن نیز میز خدمت در مساجد مختلف استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی نیز بیان کرد: هفدهم بهمن امسال اردوی سراسری و نخبگانی ۸۰۰ نفر از دانشجویان پزشکی تحت پوشش این کمیته با حضور وزیر بهداشت و درمان به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

محمد افشارنیا افزود: توزیع هزار سری جهیزیه، ۵۰۰ سری لوازم ضروری منزل و ۱۰ هزار سبد کالا از دیگر برنامه‌های کمیته امداد به مناسبت دهه فجر است.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=10906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.