به گزارش شرقنگار، امیررضا رجبی گفت: در بحث برندسازی ماشین آلات باید کار بهتری انجام شود که نمایشگاه یکی از همین فرصت است. زیرا ما همسایگانی داریم که به جهت ریلی یا زمینی با آنها ارتباط داریم. همچنین بازارچه های مرزی داریم که این امکان وجود دارد که اجازه بگیریم درآن اماکن نیز امکان عرضه نیز وجود داشته باشد.
وی افزود: یکی از برنامه های سازمان صمت نوسازی و بازسازی ماشین آلات و تجهیزات است که مجری طرح در مجموعه وزارتخانه انتخاب شده است ولیست واحدهایی را که نیاز به بازسازی دارند توسط ادارات کل استان ها احصا شده و در برنامه قرار گرفته است.
وی در ادامه گفت: یکی از شاخص هایی که معمولا تلاش می شود هم در انتخاب واحدهای نمونه و هم در تسهیلات قرار گرفتن، بحث بهینه سازی مصرف انرژی است که بسیار مورد تاکید وزارت صمت قراردارد.