6

۵ عنوان برتر جشنواره سیمرغ به دانشگاه علوم پزشکی مشهد رسید

  • کد خبر : 13265
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
۵ عنوان برتر جشنواره سیمرغ به دانشگاه علوم پزشکی مشهد رسید
مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره فرهنگی و هنری وزارت بهداشت (سیمرغ) به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب ۵ عنوان برتر این دوره از جشنواره شدند.

به گزارش شرق‎‌نگار، اعظم صادقی در بخش ویژه شبکه‌های بهداشت و بهورزها با اثر «سلامت فرد» موفق به کسب رتبه نخست رشته عکاسی شد. محسن جهانی با اثر «آمبولانس» رتبه سوم رشته فیلم‌ کوتاه کارکنان را از آن خود کرد؛ وی همچنین با اثری با عنوان «بازنده» رتبه سوم رشته فیلنامه‌نویسی را نیز به دست آورد

امیرعلی مهدوی از دانشجویان رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بخش طراحی اینفوگرافیگ دانشجویان رتبه سوم را به دست آورد و محمدنعیم اسماعیلی دانشجوی رشته پزشکی، موفق به کسب رتبه دوم فیلنامه‌نویسی شد.

جشنواره فرهنگی و هنری نظام سلامت که از آن به جشنواره سیمرغ نیز یاد می‌شود، توسط معاونت فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رشته‌های فرهنگی و هنری متنوع برگزار می‌گردد و فرصتی است برای خانواده بزرگ وزارت بهداشت و جامعه نظام سلامت (اعم از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته های علوم پزشکی، کارکنان و اساتید و اعضای هیئت علمی) تا با استفاده از ابزار و زبان هنر به ارائه مفاهیم و موضوعات مرتبط با سلامت و بهداشت عمومی جامعه بپردازند.

در پایان مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان دوازدهمین دوره جشنواره سیمرغ که با موضوع محوری جمعیت و با شعار «ایران، جوان بمان» برگزار شده بود، از پوستر دوره بعد این جشنواره نیز رونمایی شد.

منبع: وب دا

 

لینک کوتاه : https://sharghnegar.ir/?p=13265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.