2
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

خدمت به مردم از روحیات بارز شهید بابایی بود

  • کد خبر : 8258
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
خدمت به مردم از روحیات بارز شهید بابایی بود
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: مردم‌داری یکی از مهمترین مولفه‌های شخصیت شهید بابایی بود.

به گزارش شرق‌نگار، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی گفت: شهید بابایی را می‌توان یک متخصص متعهد دانست زیرا همواره تلاش داشت بهترین تصمیمات را در فعالیت‌های خود داشته باشد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه ستاره‌های درخشان این مرز و بوم مسیر را نشان داده‌اند و باید در مسیر آنها حرکت کنیم، اظهار داشت: برای ادامه دادن مسیر شهدا باید نیروهای انقلابی اخلاص را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند، تا بدین وسیله جامعه در فضایی محبت آمیزتر و همگراتر پیش برود.

وی افزود: تمامی کسانی که کتاب زندگینامه شهید بابایی را مطالعه کرده‌اند شاخصه اصلی این شهید را از زمان قبل انقلاب تا دوران جنگ تحمیلی اخلاص این شهید معرفی می‌کنند. موضوعی که باید تبدیل به الگوی زندگی تمام نیروهای انقلابی شود.

محمدرضا معصومی در ادامه به ویژگی‌های شهید بابایی پرداخت و گفت: ویژگی بارز شهید بابایی و تمامی شهدا، اخلاص آنها بوده و این شهدا با برخورداری از جوهره اخلاص به این جایگاه عظیم رسیده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی شهید بابایی این بود که سعی می‌کرد تصمیمات اساسی بگیرد و قبل از اتخاذ هر تصمیمی، به دیگران اجازه اظهارنظر می‌داد و مشورت می‌کرد و در نهایت وقتی به تصمیمی می‌رسید با جدیت تمام نسبت به اجرای آن مبادرت می‌کرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ادامه گفت: شهید عباس بابایی بزرگمردی بود که رشادت‌ های او و همرزمانش در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل در تمامی ادوار زندگی همانند سرمشقی بر دیدگانمان است.

معصومی خاطرنشان کرد: شهید والا مقام عباس بابایی هیچگاه مرغوب پست و مقام نبود و به همین دلیل در مأموریت‌های پرخطر به اذعان دوستانش همواره پیشگام و داوطلب بود و از نوادری بود که در ارتش توانست فرماندهان بسیاری را در این نیرو با خودش همراه کند و در مأموریت‌های متعدد به کار بگیرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان اظهار کرد: عباس بابایی خدا را طلب کرد و مزد پیروزی او شهادت در روز عید قربان است و این شهادت مزد و هدیه جهاد فی‌سبیل‌ الله برای رزمنده‌ای است که در هر میدانی که حضور پیدا کرد با روحیه انقلابی و جهادی بود.

منبع: پدافند هوایی شمال‌شرق

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=8258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.