2
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی:

جبهه مقاومت در اوج اقتدار قرار دارد

  • کد خبر : 9476
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
جبهه مقاومت در اوج اقتدار قرار دارد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: جبهه مقاومت با وجود مظلومیت مردم غزه و فلسطین در اوج اقتدار قرار دارد.

به گزارش شرق‌نگار، حسینعلی یوسف‌زاده در نشست خبری تجلیل از خبرنگاران گفت: حماسه‌ای که جبهه مقاومت و مردم مقاوم غزه آفریدند و جنایاتی که رژیم غاصب اسرائیل مرتکب شده است از چشم بینای رسانه‌ها دور نخواهد ماند.

وی افزود: در فضای جهاد تبیین و فضای رسانه‌ای در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی، مسایل مختلف و فعالیت‌های گسترده‌ای وجود دراد که جای بررسی فراوان دارد.

وی گفت: فضای رسانه یک دنیا فرصت است و بی‌نهایت تهدید. ما باید در ابتدا، تهدیدها را از بین ببریم و در حوزه عملیات روانی و جنگ فرهنگی هزاران دروغ در فضای رسانه منتشر می‌شود که وظبقه ما این است که آگاه‌سازی صورت گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در ادامه گفت: ما باید در حوزه روایت‌گری پیشتازی کنیم و در حوزه الگوسازی از حماسه سازان حماس و رزمندگان مقاومت الگوبرداری خوبی می‌شود کرد.

یوسفعلی‌زاده با اشاره به نقش و وظیفه رسانه‌ها در حوزه تولید محتواهای فاخر و صحیح، گفت: رسانه‌ها باید اثرگذار باشند و از نقل و نشر اخبار غیر موثق پرهیز کنند و از ایجاد چالش‌های مختلف که نیاز به تخصص خاصی وجود دارد اجتناب کنند.

وی افزود: جبهه مقاومت با وجود مظلومیت مردم غزه و فلسطین در اوج اقتدار قرار دارد و در چند روز اخیر در اراضی اشغالی نیز صدای اعتراض مردم اسرائیل نیز به گوش سرکردگان این رژیم رسیده است.

وی در خصوص برنامه‌های دفاع مقدس، گفت: در سطح استان بیش از هزار برنامه برگزار شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری مجامع، برنامه‌ها، رونق‌گیری مساجد و رویدادهای فراوان دیگر اجرا شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در خصوص ماموریت‌های جاری اداره کل حفظ و نشر و آثار دفاع مقدس، افزود: تلاش گسترده‌ای می‌شود تا مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان خراسان رضوی تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

یوسفعلی‌زاده در ادامه گفت: ما در خیلی از مسائل دفاع‌مقدس، نسبت به استان‌های دیگر عقب‌افتادگی داریم. خراسان رضوی با بیش از ۱۶ مرکز مستقل در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، فاقد موزه‌ای در خور است و ساخت و تکمیل این موزه باید به‌عنوان یک مطالبه عمومی مورد توجیه مردم و مسئولین قرار گیرد.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=9476

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.