5
فرمانده سپاه امام‌رضا «ع» عنوان کرد:

رژیم سهیونیستی نیروهای احتیاط خود را فراخوانده است

  • کد خبر : 9622
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۰۳
رژیم سهیونیستی نیروهای احتیاط خود را فراخوانده است
فرمانده سپاه امام‌رضا «ع» با اشاره به درماندگی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه گفت: اقدام حماس خدشه جدی به روند عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای دیگر وارد کرده است.

به گزارش شرق‌نگار، سردار سید هاشم غیاثی با اشاره به اجلاسیه مجمع بسیجیان مشهدالرضا «ع» و حضور خود در این اجلاسیه، در جمع بسیجیان و مسئولین بسیج خراسان رضوی گفت: با دو هدف در این جلسه حاضر شدم، ابتدا بهره‌مندی از تجربیات بسیجیان و هدف دوم تقدیر از مجمع بسیج مشهد در این اجلاسیه شرکت کردم.

وی با گرامیداشت ۱۳ آبان، گفت: از خداوند متعال میخواهیم تا به جبهه مقاومت توان تحمل ستم رژیم صهیونیستی را بدهد و آن‌ها را به پیروزی برساند.

وی افزود: موضوع این روزها تاریخ‌سازی‌ و مجادهت‌هایی است که توسط فلسطینی‌ها و جبهه مقاومت در حال انجام است.

فرمانده سپاه امام‌رضا «ع» گفت: در جلسه‌ای که خدمت فرمانده کل سپاه بودیم موضوعات جنگ غزه مطرح شد که یکی از موارد مطرح شده، موانع متعددی بود که اسرائیلی‌ها جای گذاری کرده بودند تا هیچ جنبنده‌ای نتواند از آن عبور کند اما حماس معادلات را بر هم زد.

سردار غیاثی در ادامه گفت: امروز رژیم صهیونیستی، نیروهای احتیاط خود را فراخوانده و حتی در حل مشکلات اولیه نیروهای خود نیز درمانده است.

وی عنوان کرد: اقدام حماس خدشه جدی در روند عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای دیگر داشت و به گفته سردار سلامی، اسرائیل امروز در حال کمک گرفتن به روش تنفس مصنوعی از طرف کشورهای همفکر خود است.

وی در خصوص کارآمدی مدیران سازمان‌ها نیز، گفت: برخی از بسیجیان عزیزی که در سازمان‌های مختلف مشغول به کار شدند، کارایی بهتر و موثرتری از برخی مدیران که مسئولیت دارند و نتوانستند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند، خواهند داشت.

لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=9622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.