5

مردم نیازمند ثبات معیشتی هستند

  • کد خبر : 8723
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
مردم نیازمند ثبات معیشتی هستند
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر لازم است سرمایه‌گذاری کنید و اگر لازم است مدیریت کنید تا زندگی مردم ثبات معیشتی پیدا کند.

به گزارش شرق‌نگار و به نقل از Alamolhoda.com، امام جمعه مشهد در خطبه دوم نمازجمعه دهم شهریور ماه که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به مشکلات فراوان مردم در بخش معیشت، گفت: مشکلات معیشتی یک غبار جدی در مقابل اقدامات دولت است و اگر این توانمندی و قدرت را دارید یک فاز گازی که ۲۰ سال زمین مانده را به نتیجه برسانید، چرا مشکلات معیشتی مردم را حل نمی‌کنید؟

وی در ادامه، گفت: مشکلات معیشتی مردم را حل کنید، مردم سر سفره‌شان مشکل دارند، حل این مسئله انقدر مشکل نیست و راهکارهای مختلفی دارد که مشکلات معیشتی مردم را حل کنید، عزیزان دولتمرد ما به‌خصوص در عرصه‌های اقتصادی این مسئله را نادیده نگیرند و کوچک نشمارند، این غبار را جمع کنید و مشکلات معیشتی مردم را حل کنید تا به ثبات معیشتی برسند.

وی گفت: کالابرگی که برای پنج دهک راه انداختید، اگر بنا شد طوری فعالیت کنید که نرخ کالاهای اساسی و مسائل معیشتی به قیمت گذشته بازگردد، بر همان قیمت تثبیت کنید و ثابت نگه دارید، اگر لازم است سرمایه‌گذاری کنید و اگر لازم است مدیریت کنید تا زندگی مردم ثبات معیشتی پیدا کند.

آیت‌الله علم‌الهدی متذکر شد: این کار را کوچک نشمارید و امیدواریم عزیزان ما در دولت اهمیت بدهند و عزیزان مجلس نیز کمک کنند تا هرچه سریعتر مردم از تنگنای معیشتی خارج شوند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه، گفت: غبار دیگر، مسئله رسانه‌ای دولت است که ضعیف است و نمی‌تواند موقعیت و کار خودش را در قالب رسانه‌ها نشان دهد و غبار دوم که اصلی است، فرمودند «مشکلات معیشتی مردم غباری است که نمی‌گذارد مردم کار دولت را ببینند، این یک فرمایش راهبردی برای دولت است.
لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=8723

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.