4
رئیس هیات مدیره شرکت پویاک عنوان کرد:

طراحی هوشمندانه مزیت رقابتی ما نسبت به رقبا خواهد بود

  • کد خبر : 8540
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
طراحی هوشمندانه مزیت رقابتی ما نسبت به رقبا خواهد بود
رئیس هیات مدیره شرکت سنجش ابزار پویای آینده « پویاک » گفت: تفاوت عمده و مزیت محصولات ما توجه به جزئیات محصول و خدمات پس از فروش آن است.
محمدباقر یار محمدی در نشست خبری ا اصحاب رسانه ضمن خرسندی از حمایت شرکت صنایع پیشرفته رضوی از تولیدات شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان، گفت: ۱۵ سال سابقه همکاری به‌صورت پیمانکاری با وزارت نیرو و نفت در کارنامه ما قرار دارد.
وی گفت: دلایل فراوانی جهت همکاری ما با آستان‌قدس رضوی وجود دارد که از جمله آن می‌توان به مسائل مالی و همچنین کمک‌ها و حمایت‌های معنوی همکاری اشاره کرد.
رئیس هیات مدیره شرکت پویاک افزود: وزارت نیرو استانداردهای زیادی جهت تولید کنتورها در نظر گرفته است و قیمت نمونه‌های اروپایی آن چیزی در حدود ۲ هزار و ۵۰۰ یورو و  همچنین نمونه چینی آن به ۵۰۰ دلار می‌رسد، این در صورتی‌ست که قیمت پایانی ما برای مشتریان بسیار پایینتر و در حدود ۴۰۰ یورو خواهد بود.
وی در ادامه گفت: می‌توانیم این نکته را بیان کنیم که تفاوت و مزیت ما توجه به جزئیات محصول است و همچنین خدمات پس از فروش خوبی را برای مصرف‌کنندگان خود داریم.
محمدباقر یار محمدی گفت: بخش عمده مشتریان ما از بخش کشاورزی بوده و این در صورتی‌ست که دغدغه‌ مهم کشور حوزه آب در کشور است و کشاورزان نیز ملزم به استفاده از کنتورهایی با مشخصات فنی که نیرو عناون کرده هستند. در حال حاضر شرکت پویاک جزء بزرگترین تولیدکنندگان کنتورهای هوشمند در کشور و با استانداردهای وزارت نیرو است.
وی افزود: با اشاره به اینکه مزیت رقابتی ما، قیمت پایین‌تر و خدمات بیشتر است که ارزش افزوده بالایی را ایجاد می‌نماید. ما بر محصول ۳ سال گارانتی و بیمه ارائه می‌کنیم. طراحی کنتورها هوشمند بوده و نکات زیادی رعایت می‌شود. سعی کردیم با روش‌های بهینه سازی، قیمت کنتور را از قیمت دلار جدا کنیم. ابتدا تولید کنیم و بعد فروش را انجام دهیم تا مشکل کمبود کنتور کشور حل گردد.
رئیس هیات مدیره شرکت سنجش ابزار پویای آینده، با بیان اینکه در حال حاضر در یک شیفت کاری ۲۰ هزار کنتور هوشمند در سال تولید می‌کنیم که می‌توانیم با طرح توسعه ظرفیت تولید را سه برابر نمائیم عنوان کرد: ما قبلا شرکت تولیدی نوع یک بودیم که در حال حاضر شرکت فن‌آور شدیم. این شرکت برای ۸۳ نفر اشتغال مستقیم و بیش از ۴۰۰ نفر اشتعال غیر مستقیم ایحاد کرده است و شبکه گسترده و اختصاصی خدمات پس از فروش در کشور دارد.
وی همچنین مدعی شد: متاسفانه وزارت نیرو به جای حمایت از کشاورزان، به دنبال رضایت تولیدکنندگان کنتور بوده و اکنون برخی شرکت‌ها بدون پاس کردن تست‌ها به فروش محصولات می‌پردازند، در حالی که وزارت نیرو خود این استاندارد و تست‌ها را گذاشته است.
لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=8540

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.