5

نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد رسانه‌ای و سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد

  • کد خبر : 7981
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد رسانه‌ای و سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد
نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد رسانه‌ای و سرپرست مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در سالن شهدای شهرداری برگزار شد.

به گزارش شرق‌نگار، در این نشست صمیمی دغدغه‌ها و پیشنهادات رسانه‌های مختلف مطرح و بر تعامل بیشتر با مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد در جهت خدمت‌رسانی بهتر به مردم تاکید شد.

 در این نشست “فاطمه سلیمی” رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد نیز با بیان اینکه اهمیت بسیاری برای کار رسانه قائل هستیم عنوان کرد: این اهمیت به این دلیل است که معتقدیم تصویرسازی از مشهد و فعالیت‌هایی که در آن انجام می‌شود از طریق رسانه و اهالی رسانه انجام می‌شود.
وی در ادامه گفت: این‌جانب نیز خودم را جزئی از جامعه رسانه‌ای می‌دانم و برای فعالیت رسانه‌ای ارزش خاصی قائل هستم و می‌دانم خبرنگاران و مدیران رسانه چه تلاشی را در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم انجام می‌دهند و همیشه نیز مظلوم واقع می‌شوند.
رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: همیشه از چنین نشست‌هایی استقبال و از پیش نهادات و نظرات اهالی رسانه بهره گرفته‌ایم، به‌عنوان نمونه می‌توانم به تشکیل کمیسیون ویژه بانوان و خانواده اشاره‌ کنم که با پیشنهاد و ایده اهالی رسانه و خبرنگاران تشکیل‌شده است.
ضرورت ارتقا میزان پاسخگویی مدیران شهری، استفاده هرچه بیشتر از نظرات تخصصی اصحاب رسانه در تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها، افزایش عدالت در توزیع آگهی‌های رسانه ای و افزایش کیوسک‌های مطبوعاتی سطح شهر ازجمله مواردی بود که دراین نشست توسط مدیران رسانه‌ای مطرح شد.
لینک کوتاه : http://sharghnegar.ir/?p=7981

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.